Impactul Jocurilor Olimpice asupra vânzărilor din zona de retail și FMCG

Conform unui raport realizat de Euromonitor Internațional, Jocurile Olimpice de la Londra vor avea un impact semnficativ asupra economiei din Marea Britanie, dar și asupra marilor branduri.

Compania Coca-Cola se pregătește pentru sponsorizarea evenimentului, așa cum s-a întâmplat în ultimii 84 de ani. În 2012, compania va avea o vizibilitate foarte mare datorită faptului că este singurul producător de băuturi non-alcoolice prezent la Jocurile Olimpice. Mai mult decât vânzări foarte mari, Coca-Cola își dorește să își consolideze poziția în rândul celor mai mari branduri din lume.

Deși Jocurile Olimpice sunt o oportunitatea pentru creșterea vânzărilor din zona băuturilor alcoolice, potrivit aceluiași raport, volumul de băuturi alcoolice din Marea Britanie va înregistra o scădere de 2%. Previziunea este totuși una bună, ținând cont că în 2011 vânzările au scăzut cu 5%. Euromonitor Internațional preconizează că în perioada următoare să nu se va înregistra nicio creștere semnificativă pe acest segment.

Totodată, retailerii așteptă ca, odată cu începerea Jocurilor Olimpice, să înregistreze creșteri importante ale vânzărilot pe termen scurt și mediu. În realitate, doar o mică parte din cifrele de afaceri ale retailerilor vor urca în intervalul desfășurării Jocurilor Olimpice din cauza concediilor din timpul verii. Retailerii locali,Tesco și Asda, își vor lărgi portofoliul cu produse specifice sezonului de vară, pentru a face față acestor luni cu vânzări scăzute.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *