Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 2 – 6 octombrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 2 – 6 octombrie 2017.

O analiză realizată de retail-FMCG.ro arată care sunt principalele tendințe şi inovații din retailul internaţional, trecându-le în revistă şi pe cele ale retailerilor autohtoni care au dovedit în 2017 că reușesc să țină pasul cu noutățile din industrie sau chiar să fie înaintea multor pieţe de retail avansate.

Retail

RetailÎn luna septembrie 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 28 magazine, față de cele 23 de magazine deschise în luna august 2017.

Credit foto: Shutterstock

Profi continuă extinderea și deschide săptămâna aceasta câte un magazin la Brașov, Rona de Sus și București, rețeaua națională ajungând la 632 de unități.

Cel de-al 7-lea magazin Supeco, reţea aparţinând Carrefour România, s-a deschis la Focșani joi, 5 octombrie. Noul magazin este situat pe Calea Munteniei, nr. 52 (zona cartier ANL), Focşani.

Carrefour a premiat câștigătorii celei de-a treia ediții a campaniei „Provocarea Furnizorilor”, organizată la nivelul tuturor celor 10 țări în care acesta își desfășoară activitatea.

De asemenea, Grupul Carrefour lansează, începând cu 2 octombrie, în rețeaua de magazine Market din 22 de orașe un nou program de fidelitate, Card Plus.

Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, sărbătorește împlinirea a 11 ani de la deschiderea primului hipermarket din România prin lansarea celei de–a doua ediții a campaniei de responsabilitate socială – Mobilizatron.

Mega Image anunță deschiderea celui de-al treilea supermarket din oraşul Cluj-Napoca, parte a planului de expansiune anunțat la începutul anului, iar reţeaua sa ajunge la 563 de magazine.

FMCG

Coty Inc. a anunţat astăzi că a finalizat procesul de achiziţie pentru drepturile exclusive de licenţă la nivel global pentru parfumurile, produsele cosmetice şi de îngrijire a pielii Burberry Beauty.

HEIDI Chocolat, lider pe segmentul de ciocolată premium în România, propune în această toamnă iubitoarelor de ciocolată și design neconvențional o colecție de pantofi neplictisitori, în ediție limitată, creata de Mihai Albu.

Studii

Cei mai mulți români din mediul urban preferă ca alimentele pe care le consumă să aibă origine românescă, dar apreciază mai mult mărcile străine în cazul electronicelor, electrocasnicelor, automobilelor sau telefoanelor/tabletelor, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.  

Când vine vorba de activitățile pe care oamenii le fac în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică, aproape două treimi din populația online din 17 țări include somnul suficient, consumul de alimente sănătoase și exercițiile fizice, conform unui studiu GfK.

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna august 2017, față de luna august 2016, cu 15,9%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 2,3% în luna august 2017, faţă de iulie 2017, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

O sinteza a lunii septembrie, în limba engleză, from Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in September 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,419 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 2 – 6 octombrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *