Retail & FMCG – sinteza săptămânii 29 februarie – 4 martie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 29 februarie – 4 martie 2016.

Retail & FMCGRetail

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care grupul Carrefour preia controlul asupra activității de retail operată în România sub marca „BILLA” a grupului Rewe (Billa România SRL și Billa Invest Construct SRL).

Credit Foto: shutterstock.com

Supermarketurile ar putea fi obligate să asigure spații de expunere pentru produsele alimentare ale producătorilor români de minim 50%, din care cel puțin 20% să fie alocate producătorilor locali și să perceapă taxe de maxim 5% pentru aceștia.

Lidl România are, începând cu luna martie 2016, o nouă identitate de brand si un nou slogan: „Meriți să fii surprins”, la baza căruia stă dorința companiei de a oferi experienţe deosebite clienţilor săi.

cora România şi Green Group au lansat, în parcarea hipermarketului cora Lujerului, cea mai modernă infrastructură de colectare a deșeurilor, stația automatizată SIGUREC.

Mărţişoare magice de la Flanco

PROFI a deschis la finalul săptămânii trecute alte patru noi magazine la Slatina, Brăila şi Constanţa, ajungând la un număr total de 379 de unităţi la nivel naţional.

Kaufland România a primit în acest an certificarea internațională ca Top Angajator acordată de Top Employers Institute din Olanda, care demonstrează performanța strategiei și a intrumentelor de resurse umane utilizate în cadrul companiei.

Centrul Comercial Brăila Mall, aflat în proprietatea New Europe Property Investments (NEPI), va fi extins şi modernizat. În total, la finalizarea lucrărilor, până la sfârșitul lui 2016, mall-ul va ajunge la o suprafață totală de 57.250 mp închiriabili.

Retail Internaţional

Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer european, a anunţat că a semnat un acord cu grupul Eroski pentru achiziţia a 36 de magazine din Spania, cu o suprafaţă totală de 235.000 de metri pătraţi, precum şi a opt galerii comerciale şi a 22 de benzinării adiacente magazinelor.

FMCG

Câţiva retaileri  – PROFI, METRO şi Auchan – au decis să retragă de la vânzare produsele companiei Lactate Brădet, ca urmare a suspiciunii de contaminare cu bacteria e-coli a unuia dintre produsele producătorului argeşean.

Proprietarul fabricii Lactate Brădet din comuna argeşeană Brăduleţ, Marius Badea, s-a declarat convins, într-o conferinţă de presă, că au fost luate toate măsurile pentru a se evita o contaminare a produselor sale cu bacteria e-coli. Mai mult, proprietarii Lactate Brădet propun crearea unei companii de lactate la care să participe toţi cetăţenii care doresc, cu cât doresc, ei urmând să cedeze toate activele pe care le deţin.

După ce a retras de la vânzare toate produsele producătorului Lactate Brădet, conform procedurilor interne, retailerul Auchan a revenit cu o declaraţie prin care îşi arată sprijinul faţă de acest producător, furnizor al reţelei de magazine încă din 2008.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane Euro), înregistrând o creștere cu peste 13% față de rezultatele financiare din 2014.

Bonduelle lansează pe piața din România o inovație în materie de preparare a supelor cremă, o gamă de produse create special pentru a oferi consumatorilor o nouă experiență culinară, gama de Legume pentru Supe Cremă de la Bonduelle.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *