Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 iulie – 4 august 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 31 iulie – 4 august 2017.

Piața de publicitate geolocation pe smartphones din România se caracterizează, în primul rând, printr-un volum mare de mesaje la care consumatorul este expus zilnic în spațiul său virtual, fiind o piaţă supraaglomerată cu oferte de produse şi servicii. Acesta este punctul de la care a plecat analiza companiei Location Driven Marketing, operatorul aplicației mobile Discount Locator ©®, cea care consolidează toate ofertele disponibile dintr-un spaţiu comercial într-un panou virtual pe telefoanele smart pentru uşurinţa în alegerea ofertelor de către consumator.

retailRetail

Kaufland România a deschis prima zonă de Food Court și a inaugurat un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

Credit Foto: shutterstock.com

Selgros Cash&Carry România a lansat platforma de pachete turistice Selgros Travel, operată de către TUI TravelCenter.

Auchan Retail România va deschide primul său supermarket într-o locație istorică, emblematică pentru comerțul bucureștean – Centrul Comercial Bucur Obor.

FMCG

În 2016, piaţa de îngheţată din România a crescut cu 7% valoric şi cu 5% în volum, faţă de 2015, conform datelor de Audit Retail Nielsen înregistrate în volum și valoare pentru categoria îngheţată, România (Copyright © 2017, The Nielsen Company).

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, a lansat un nou produs din gama Mixtett,cu combinații surprinzătoare de brânză gustoasă și ingrediente savuroase. Mixtett Gourmet aduce un plus de varietate și este soluția perfectă pentru gustări rapide și delicioase.

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu cca. 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a anunțat că Gerovital, brandul său de tradiţie, a fost desemnat Superbrand 2017.

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a inaugurat o nouă linie de producție de brânză telemea în fabrica din Cluj-Napoca, în urma implementării unei investiții în valoare de 1,3 milioane de euro.

Masa în familie contribuie la consolidarea familiei, oferind un mediu în care membrii se simt protejați și mult mai deschiși spre comunicare, conform unui studiu desfășurat la nivel național de brandul Delikat.

Analize

În luna iulie 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 15 magazine, un număr egal cu cele 15 magazine deschise în luna mai 2017.

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna iunie 2017, față de luna iunie 2016, cu 7,3%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in July 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

Anul trecut, au fost produse în Uniunea Europeană 39 miliarde de litri de bere care conțin alcool, cu 400 milioane de litri mai mult decât în 2015, conform unei analize efectuate de Eurostat.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,316 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 iulie – 4 august 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *