Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 mai 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 8 – 12 mai 2017.

Shoptalk Europe, cel mai important eveniment pan-european dedicat inovaţiei din retail şi e-commerce, ce va avea loc la Copenhaga, în perioada 9 – 11 octombrie 2017, a lansat agenda preliminară a evenimentului cu peste 100 de sesiuni şi un line-up de speakeri impresionant ce include peste 70 de manageri C-level (CEO, COO sau CFO). Revista retail-FMCG.ro este partener media pentru România al evenimentului ShopTalk Europe.

Retail

supermarket closedTimișoara devine primul oraș din România cu 30 de magazine PROFI, odată cu inaugurarea a cinci unități în acestă localitate, la Cluj-Napoca, Zvoriștea, Chirnogi și Crevedia. Profi ajunge la o reţea de 556 de magazine.

Credit Foto: shutterstock.com

Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată pentru companie la nivel local.

Lidl investeşte în reamenajarea magazinului Lidl din București, situat pe Strada Fizicienilor, Nr. 15 B. Acesta va fi închis în zilele de 16 mai și 17 mai, urmând a se redeschide în data de 18 mai.

Figurinele Stikeez revin pentru a patra oară în magazinele Lidl din toată ţara. În perioada 15 mai – 11 iunie, fiecare bon în valoare de minimum 50 lei sau fiecare produs semnalizat la raft vine însoţit de un prieten din spaţiu.

Servicii

Cum influențează extinderea marilor rețele de magazine transportul de mărfuri? Furnizorii de servicii de depozitare şi transport caută să dezvolte cât mai multe ‘noduri multimodale’ cu scopul de a minimaliza eventualele blocaje de natură administrativă, tehnică sau de capacitate. Progresele sunt evidente la nivelul tuturor tipurilor de transport, fie rutier, feroviar, maritim sau aerian.

FMCG

Puratos Group, cu o subsidiară şi în România, anunță preluarea integral a companiei Diamant, unul din cei mai mari producători de ingrediente de brutărie din Austria,de la grupul Wehahn.

The Wine Book of Romania este primul ghid bilingv al celor mai bune vinuri din România și din Republica Moldova, fiind o carte de vizită personalizată pentru industria vinurilor și un instrument util pentru promovarea lor în întreaga lume.

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne din România, a înregistrat o creștere a vânzărilor de 14% în primele 3 luni ale lui 2017, față de aceeași perioadă a anului trecut.

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) a lansat noul SKOL Nepasteurizat, o bere proaspată produsă local, netratată termic, fabricată după o rețetă proprie bazată pe ingrediente naturale.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,239 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 mai 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *