Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 iulie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 10 – 14 iulie 2017.

Interbrands Marketing & Distribution, una dintre cele mai importante companii de distribuţie şi marketing de bunuri de larg consum din România, aduce în atenţia retailului modern gama de produse din hârtie şi folii Bono, unul dintre brandurile proprii ale companiei Interbrands, pozitionate ca produse premium, la preţuri value şi medium.

RetailRetail

Profi a deschis 2 magazine în format City în Murfatlar, judetul Constanţa şi în Snagov, judeţul Ilfov, reţeaua naţională ajungând la 583 de unităţi.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl România aduce gustul autentic al roșiilor autohtone, prin revitalizarea soiului românesc Buzău1600. Începând cu luna iulie, românii vor găsi în Piața Lidl acest soi de roșii, celebru în anii ’80.

FMCG

Vara aceasta, Pernod Ricard România lansează pe piața locală de băuturi alcoolice un nou produs: Lillet, aperitivul care păstrează vie tradiția artizanilor francezi.

Weekendul trecut, echipa României a scris istorie în Brazilia, devenind campioană mondială la cea de a doua ediție a Neymar Jr’s Five, cel mai mare campionat de fotbal 5-la-5.

Partener principal încă de la prima ediție, URSUS continuă și anul acesta colaborarea cu festivalul UNTOLD și aduce consumatorilor o ediţie limitată de ambalaj URSUS Untold, precum şi o serie de inovaţii şi experienţe pe site-ul momente.cool.

Vara aceasta, internetul recomandă Mirinda Ananas, aroma care a strâns cei mai mulți susținători în competiția Bătălia Aromelor.

Servicii

Cu ocazia Global Citizen Festival 2017, Mastercard şi Programul Alimentar Mondial al Naţiunilor Unite (PAM) au anunţat un nou parteneriat pentru a eradica foametea şi sărăcia.

Retargeting.Biz, un produs românesc care a devenit unul dintre cele mai utilizate tool-uri de marketing automat la nivel global, lansează push notifications.

Potrivit unui nou studiu Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene, şase din 10 consumatori salută soluțiile digitale și cred că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,375 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 iulie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *