Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 iulie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 3 – 7 iulie 2017.

Bento, compania care prin produsele sale adresate sectorului de manufacturing se poziționează ca unul dintre cei mai buni dezvoltatori de software de gestiune a unităților de producţie din industria FMCG, evidenţiază principalele beneficii ale softului dedicat sectorului de producţie.

RetailRetail

Penny Market este primul retailer din România care obține certificarea ISO 50001 și care are eficiența politicilor sale energetice recunoscute în acest mod de catre un organism independent, folosind un standard internațional, pentru toate magazinele, depozitele din țară, precum și pentru sediul central.

Credit Foto: shutterstock.com

Kaufland România se transformă și are o nouă identitate vizuală, fresh, ce reinventează în același timp experiența de cumpărături oferită clienților săi.

Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil şi la Bacău şi în zonele limitrofe, începând cu 3 iulie 2017, astfel că băcăuanii care au mai puţin timp pentru cumpărături pot primi de-acum produsele favorite la ei acasă.

FMCG

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria locală de băuturi, a inaugurat cea mai recentă investiție, în valoare de 7 milioane de euro: o linie de producție de mare viteză pentru îmbutelierea dozelor, în fabrica de la Timișoara, cu o capacitate maximă de producție de 90.000 doze/oră.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, extinde portofoliul Gerovital cu o nouă gamă de geluri de duş. Linia are la bază extracte naturale şi este disponibilă într-o gamă variată de formulări, printre care cremă de duș  și cremă de corp sub duş.

Consiliul Concurenţei a autorizat cu condiţii tranzacţia prin care grupul Lactalis preia Covalact SA şi Lactate Harghita SA, după ce întreg procesul a fost pus în dezbatere publică.

Analize 

În luna iunie 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, un număr de 15 magazine, faţă de cele 21 de magazine deschise în luna mai 2017.

Volumul de retail din România a crescut cu 4,3% în luna mai 2017, faţa de aprilie 2017, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna mai 2017, față de luna mai 2016, cu 14,0%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Studii

Potrivit unui studiu Mastercard, realizat de Ipsos, pe tema conștientizării existenței economiei subterane și a atitudinii față de aceasta și numit „Percepția asupra economiei gri în România”, 8 din 10 români sunt de părere că pot lupta împotriva economiei gri cu ajutorul plăților electronice.

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in June 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,474 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 iulie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: