Analiza prezenței retailerilor alimentari din România în Social Media: „Mai este loc destul pentru creativitate”

Am ajuns la episodul 3 din analiza noastră privind prezenţa marilor retaileri alimentari (FMCG) din România în Social Media, la un an de la ultima analiză de acest fel. Cu alte cuvinte, vom vedea cum se mai descurcă în Social Media retaileri precum: METRO, Selgros, Auchan, cora, PROFI, Carrefour, Kaufland, BILLA, Mega Image, LIDL şi Penny Market, pe ce reţele de socializare sunt aceştia prezenţi şi cât de eficient le folosesc.

Social-Media

Credit foto: Shutterstock

Înainte de toate, să comparăm contextul Social Media din România, din luna septembrie 2014 cu cel de anul acesta, folosindu-ne de datele furnizate de către blogul lui Cristian Manafu:

Social-Media-in-Romania-Septembrie-2014

Social-Media-in-Romania-Septembrie-20151

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook-ul continuă să crească şi în România, într-un an adăugându-se alte 900.000 de conturi, LinkedIn-ul…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „Analiza prezenței retailerilor alimentari din România în Social Media: „Mai este loc destul pentru creativitate””

  1. Pingback: Cele mai importante evenimente din 2015, în piața de retail & FMCG din România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *