Customer Experience & Retail Days, un eveniment de 2 zile care va aduce în centrul discuțiilor clientul

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează Customer Experience & Retail Days, un eveniment care își propune să aducă în centrul discuțiilor clientul. Evenimentul, la care sunt așteptați aproximativ 80 top & middle manageri, va avea loc pe 25 și 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Customer Experience & Retail DaysPână în 2020, experiența clientului cu brandul va fi diferențiatorul cheie, depășind ca importanță prețul și produsul, potrivit prestigioasei firme de consultanță, Walker. Companiile care vor reuși să creeze experiențele memorabile între clienți și branduri vor avea așadar cel mai important avantaj competitiv. Customizarea este cuvântul cheie, iar studiile arată că multe dintre companii au înțeles deja acest lucru. Ultimul studiu realizat de Accenture demonstrează că 81% dintre executivii implicați în cercetare consideră experiența clienților cu brandul ca fiind în top 5 al priorităților organizațiilor lor.

Ziua cu cele mai multe reduceri din an

”Evoluția tehnologică uimitoare a ultimilor ani, exigențele clienților, mereu altele, competiția tot mai strânsă sunt doar câteva dintre caracteristicile mediului de business în care lucrăm. În aceste condiții, a fi un bun specialist, un bun strateg este insuficient. Avem nevoie de informații la zi, de conexiuni și perspective diferite, proaspete, asupra provocărilor pe care le întâmpinăm zilnic. Iar Customer Experience & Retail Days își propune să facă exact asta: să creeze mediul potrivit pentru dezbateri documentate referitoare la experiențele clienților cu brandurile, cu focus pe provocările din retail.” punctează Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group și fondator Conference Arena.

Customer Experience & Retail Days va fi structurat pe 2 direcții principale: în prima zi subiectul central va fi evoluția relației dintre branduri și clienți, iar în cea de-a doua zi vor avea prioritate particularitățile pieței de retail. Dintre subiectele abordate menționăm: Consecințele revoluției tehnologice și felul în care influențează aceste transformări relația clienților cu brandurile, Digital Customer Experience- percepția clienților & perspectiva companiilor, Migrarea retailului din online în offline, Evoluția programelor de loializare în retail, Vânzarea asistată și self- service.

Unul dintre speakerii prezenți la eveniment este Richard Min- EMEA Manager, Air Aroma. Legătura dintre miros și emoții, felul în care acestea ne influențează deciziile și atașamentul față de un brand, comunicarea olfactivă vor fi subiectele abordate de reprezentantul Air Aroma- lider mondial în soluții de parfumare corporate.

Cristina Grigore- Director Executiv, Fundația Părinți din România va fi de asemenea prezentă la eveniment, cu prima prezentare despre serviciul PEDITEL 1791, susținută în București.  Call center-ul pediatric PEDITEL 1791 a fost inițiat și implementat de Fundația Părinți din România, la Spitalul de Copii Cluj urmând ca, datorită succesului înregistrat pe plan local, să fie extins la nivel național.

Nansi Lungu – Lector univ drd. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu va vorbi despre neuromarketing, mai exact despre modul în care consumatorii iau decizii și despre legătura dintre procesul decizional și ariile creierului uman.

Pentru mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați http://www.conference-arena.com/customer-experience-retail-days. Pentru înscrieri de participare sau oportunități de parteneriere, vă rugăm să ne contactați pe adresa registration@conference-arena.com sau Diana Niță | MARKETING INSIDERS GROUP, E-mail: diana.nita@market-insiders.com.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,375 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Customer Experience & Retail Days, un eveniment de 2 zile care va aduce în centrul discuțiilor clientul

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *