Activia a lansat două noi sortimente de iaurt

De 16 ani, de când este produs și consumat în România, Activia și-a făcut o tradiție din a susține un stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată, mișcare și gândire pozitivă.

ActiviaPentru a oferi consumatorilor o gamă și mai variată de alegeri, Activia a lansat două noi sortimente de iaurt: Quinoa-Alune de Pădure și Smochine-Ovăz, gustări hrănitoare care contribuie la menținerea sănătății digestive pe termen lung.

Lansarea noilor produse este susținută de o campanie integrată de comunicare. Sub denumirea ,,#PauzaActivia”, noua campanie beneficiază de susținerea Laurei Cosoi, Ioanei Grama – blogger beauty, lui Cori Grămescu – coach de lifestyle și nutriție, Ioanei Urețu – fondator Cărți, Dulciuri și Flori și a lui Doctor MIT – Bogdan Ivănescu.

,,În prezent, sănătatea este pe primul loc în topul lucrurilor care îi îngrijorează pe români, înaintea unor subiecte precum siguranța locului de muncă sau datoriile**. An de an Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorități a consumatoarelor, oferindu-le drept aliat iaurtul fin cu 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis în fiecare pahar, fermenți care ajung în flora intestinală, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului. Iar pentru a le oferi consumatorilor o gamă și mai variată de alegeri și a le asigura o gustare sățioasă și hrănitoare pentru pauzele dintre mese, am lansat două noi sortimente: Quinoa-Alune de Pădure și Smochine-Ovăz.” declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.

Campania se derulează pe perioada lunii mai şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice.

Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial. Consumatorii de Activia trăiesc în 70 de țări de pe 5 continente. Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,317 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Activia a lansat două noi sortimente de iaurt

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *