Grupul AGRICOLA a crescut vânzările cu 12% la salamuri, cu 22% la semipreparate și cu 26% la ouă

Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat, după primele trei luni ale anului 2017, o creștere a cifrei de afaceri de 2% față de 2016.

AGRICOLAAstfel, grupul a ajuns la circa 150,319 milioane lei, după ce a făcut exit anul trecut din două dintre fostele sale companii, Suinprod Siret și GA-Nutriție Animală (cifra este actualizată conform Legii 150).

Cifra de afaceri a companiei Agricola Internațional atinge, după trei luni, circa 95,3 mil lei, în staționare comparativ cu anul trecut, vânzările de carne de pasăre menținându-se la 10.900 tone.

“Suntem consecvenți în ce privește vânzările de carne de pui, 10 % din totalul acestora fiind reprezentat de produsele noastre inovative, diferențiatoare pe piață, respectiv Puiul Fericit, Puiul Fermierului, gama Ușor de Gătit, produse pe care dorim să le creștem în acest an“, a arătat Grigore Horoi, președintele AGRICOLA Bacău.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primul trimestru cu 12%, ajungând la 25,3 mil lei, în condițiile în care au crescut cu același procent, 12%, vânzările atât la grupa salamurilor crud-uscate, cât și la preparatele fiert-afumate.Continuăm să inovăm,o realizare demnă de reținut fiind aceea că unul din produsele noastre noi, lansate în toamna trecută – Salamul crud uscat Levant – a fost distins cu Golden Award pentru gust în cadrul Târgului «International World Food&Drinks» care a avut loc la începutul acestei luni la Vașovia, precizează Grigore Horoi.

Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în primul trimestru o creştere a cifrei de afaceri de 22% (9,140 mil. lei) față de primele trei luni ale anului trecut. „Vorbim în continuare de o revigorare a pieței acestei categorii și de creșterea exporturilor”, arată președintele AGRICOLA Bacău.

Și la categoria ouă pentru consum, produse la Avicola Lumina-Constanţa, cifra de afaceri înregistrată este cu 26% mai mare decât anul trecut (9,710 mil. lei). În primele trei luni din 2017 au fost vândute 16,253 mil. ouă proaspete, cu un preț mediu în revenire cu 17% față de prețul înregistrat anul trecut pe vremea aceasta, date fiind importurile masive la acest produs, în special din Polonia.”, a adăugat Grigore Horoi.

Compania Agricola Magazine SRL a înregistrat în primul trimestru 2017 o cifră de afaceri de 5,912 mil. lei, în scădere cu 12%, rețeaua de magazine în care operează diminuându-se în această perioadă cu 3 unități, ajungând la 32 magazine.

Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, iar în septembrie 2017 împlineste 25 de ani de la înfiinţare.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,317 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Grupul AGRICOLA a crescut vânzările cu 12% la salamuri, cu 22% la semipreparate și cu 26% la ouă

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *