amb Wine isi propune in 2014 dublarea vanzarilor pe segmentul de vinuri premium

amb Wine, parte a consortiului austriac amb Holding si producătorul brandurilor Premium de vinuri LILIAC, Young Liliac si Crepuscul, isi propune pentru 2014 dublarea vanzarilor pe segmentul de vinuri premium si atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 3,6 mil RON.

Vinurile sunt produse la Crama Liliac, care reprezinta rezultatul unei investitii initiale de 3 milioane euro realizate in anul 2011 in achizitionarea si cultivarea a 38 ha de vie in Transilvania, in regiunea Batos si Vermes Lechinta si in dezvoltarea unitatii de vinificare, precum si a unor investitii ulterioare de 1 million de euro, realizate in perioada 2012-2013, in dezvoltarea suprafetelor de vie cultivate si a facilitatilor de productie. Totalul investitiilor realizate pana in prezent este de 5,5 mil euro, incluzand cheltuilile operationale.

029-MG-9988HDR

amb Wine detine in prezent 52,8 ha plantate cu struguri de soiuri nobile in regiunea Batos si Vermes-Lechinta si are o capacitate de productie de 180.000 l, utilizand cele mai moderne tehnologii de vinificare, inclusiv metoda schilfwein, o premiera in Romania.

toate„Suntem foarte mandri de caracterul absolut special pe care am reusit sa il imprimam fiecaruia dintre vinurile noastre. In timp ce LILIAC se adreseaza segmentului Premium si se distribuie cu precadere in sistemul HoRECA, brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni liberi”, Crepuscul se adreseaza segmentului medium-high, consumatorului urban, cu personalitate puternica si obisnuit cu un stil de viata energic si plin de ritm, care iubeste sa evadeze din tipare,” declara Victor Ciuperca, Country Manager amb Holding.

„În 2013, cca 10% din producţia ambWine, a mers la export, in piete precum Austria si Germania, insa focusul nostru rămâne pe consolidarea pietei locale. Referitor la piata vinurilor Premium, in Romania se vand aproximativ 100 de milioane de sticle de vin pe an ceea ce reprezinta cam 15 % din toata piata de vinuri,” a completat Victor Ciupercă.

Crepuscul este disponibil spre comercializare cu urmatoarele vinuri: Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. „Vinurile Crepuscul sunt distribuite doar in lantul de magazine Mega Image si in reteaua de distributie METRO care aprovizioneaza restaurantele partenere. Deocamdata nu dorim sa intram si in alte retele de magazine din motive legate de capacitatea limitata de productie si nici nu ne propunem sa avem o productie de masa. Din punct de vedere sortimentatie, vom imbunatati gama actuala Crepuscul cu doua variante de cupaj de vin alb,” a precizat Ioana Mincu, Executive Manager amb Wine Company.

Pana la sfarsitul anului 2014, amb Wine are in plan investitii de 600.000 euro in marirea capacitatii de productie si extinderea suprafetei viticole, precum si consolidarea pozitiei pe piata de profil, acoperind acum segmentul Horeca prin brandul Liliac, precum si cel de retail prin brandul Crepuscul. Pana la finele anului capacitatea de productie va ajunge la 260.000 l.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » amb Wine isi propune in 2014 dublarea vanzarilor pe segmentul de vinuri premium
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] amb Wine desfasoara in perioada 15 mai – 15 iunie campania “Vanatorii de Crepuscul”, o campanie-concurs care mizeaza pe afinitatea consumatorului urban de vinuri premium cu atributele definitorii ale brandului Crepuscul: simtul aventurii si evadarea din tiparele cotidiene. Campania se desfasoara in magazinele Mega Image si pe Instagram, lansand consumatorilor provocarea de a se transforma in «vanatori» si de a captura cel mai spectaculos crepuscul. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: