Cris-Tim revoluționează piața produselor alimentare din România

Începând din luna mai, produsele sub marca Cris-Tim sunt mai curate și mai sănătoase, datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă.

Cris-TimAstfel, românii se pot bucura acum de mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat.

Această inovație absolută în industria alimentară în România este marcată pe ambalajul tuturor produselor Cris-Tim de la raft prin Eticheta Curată.

Mezelurile semnalizate de Eticheta Curată sunt acum mai sănătoase, dar la fel de delicioase: datorită investițiilor în tehnologie și îmbunătățiirii la nivel de rețetă conform celor mai noi tendințe alimentare la nivel local și global, produsele conțin acum mai multă carne, mai mulți aminoacizi esențiali și prezintă o siguranță alimentară sporită.

Cris-Tim a reușit să pună tehnologia în slujba consumatorului, iar după câțiva ani de investiții și probe, compania a implementat următoarele:

Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP)

  • Cris-Tim este singurul producător de mezeluri din România care utilizează Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP), cea mai nouă și naturală metodă de păstrare a prospețimii. Aceasta folosește apa rece aplicată cu presiune înaltă, de 6000 de bari timp de 3 minute peste produsele ambalate. Prin acest proces, Tehnologia HPP exercită un proces care distruge microorganismele dăunătoare și elimină un număr considerabil de aditivi chimici, păstrând în același timp savoarea produsului.

Mediu îmbogățit în ozon

  • Produsele Cris-Tim sunt preparate într-un mediu bogat în ozon, care asigură ambalarea într-un aer proaspăt ca de munte, distrugând microbii și visurusurile, fără a afecta gustul.

Sistem cu ultraviolete

  • Cris-Tim asigură un nivel suplimentar de siguranță alimentară printr-o metodă modernă aplicată la final, pe linia de ambalare.

Toată această tehnologie inteligentă permite în mod natural ca produsele să se păstreze proaspete și gustoase mai mult timp.

De când am pornit la drum cu această companie, am susținut că fiecare produs Cris-Tim cumpărat este o invitație pentru consumator de a sta la masă cu mine și cu familia mea. Cu această inovație majoră pe care Cris-Tim o aduce pe farfuriile românilor, vrem să le demonstrăm că ce e bun și gustos poate fi și sănătos. Știm că pare de necrezut, dar produsele cu Etichetă Curată sunt rezultatul unui efort de cercetare și investiție în procesul de producție și la nivel de rețetă, tocmai pentru a oferi același gust savuros, fără nicio grijă pentru sănătatea consumatorilor. Vreau să mulțumesc cu această ocazie atât angajaților Cris-Tim, care au lucrat intens în ultimii ani la acest proiect, cât și partenerilor noștri care s-au aliniat la cerințele noastre îndrăznețe. În acest moment credem că am reușit o mare schimbare în slujba consumatorilor și îi invităm să încerce produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată la raft!”, a spus dl Radu Timiș, Președinte și fondator Cris-Tim.

Datorită faptului că sunt preparate după rețete îmbunătățite și cu cele mai noi și mai sigure tehnologii, produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată au primit certificarea Marca Încrederii din partea InfoCons. Prin această inovație, Cris-Tim este primul producător care primește o astfel de certificare pentru toată gama de produse.

Programul Marca Încrederii face parte din campania de protejare și susținere a produselor și serviciilor de calitate, de activare a consumului curat, ecologic și civilizat, promovat de InfoCons.

Consumatorii vor găsi la raft Eticheta curată pe produsele celor mai iubite game Cris-Tim: Cris-Tim, Matache Macelaru’, Bunea Haiducul, Gostat, Salam Săsesc și noua gamă pentru copii, Obrăjori.

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005), al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004) și FSSC.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,240 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Cris-Tim revoluționează piața produselor alimentare din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *