DERO lansează campania „Brățara ne unește”.

Lansată pe 1 Decembrie, cu ocazia ȋmplinirii a 95 de ani de la Marea Unire, campania DERO “Brăţara ne uneşte”spune povestea comunităţilor de meşteşugari, aceia care sunt ȋncă păstrătorii unor obiceiuri uitate de către mulţi. Astfel, ȋn toamna acestui an, 150 de femei din Găujani, o comunitate de la Dunăre, au croşetat de mână şi din suflet, câteva zeci de mii de brăţări tricolore. Brăţările au unit o comunitate pentru a reȋnvia un vechi meşteşug românesc.

Campanie DERO- Bratara ne uneste-poza 1Aceleaşi brăţări, croşetate de femeile din Găujani, se vor regăsi, ȋmpreună cu poveştile celor care le-au realizat, ȋn pachetul aniversar DERO, de 9,5 kg, care va fi disponibil pe piață în luna decembrie.

Românii sunt invitaţi să susţină valorile tradiţionale româneşti, purtând brăţările tricolore care au unit o comunitate.

„Să purtăm ȋn luna decembrie brăţara tricolora care ne uneşte! Să fim mândri că suntem români, să fim mândri de valorile şi tradiţiile româneşti! Să susţinem ȋmpreună comunităţile de meşteşugari, aceia care spun povestea României autentice. DERO, un brand românesc cu peste 40 ani de existenţă, urează tuturor românilor „La mulți ani cu prospețime, Romania!”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Mesajele campaniei “Brăţara ne uneşte” vor fi comunicate ȋn emisiuni şi spoturi TV, ȋn social media (pe pagina de facebook DERO şi pe canalul YouTube al aceluiaşi brand), prin bannere online, ȋn presă, dar şi instore. De asemenea, DERO susţine lansarea proiectului ROST, proiect ce ȋi aduce ȋn atenţia publică pe păstrătorii de rost românesc prin intermediul unui film documentar.

 

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » DERO lansează campania „Brățara ne unește”.
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: