DERO premiază publicațiile care au folosit cuvântul „bucurie” de cele mai multe ori în articolele publicate

DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti, a decis să devină un promotor al bucuriei și să premieze simbolic publicațiile care au folosit cuvântul „bucurie” de cele mai multe ori în articolele publicate în decursul unei luni de zile.

Dero Parfum de BucurieÎn intervalul 20 februarie – 20 martie, au fost monitorizate publicațiile print centrale, publicațiile online și blogurile cu scopul de a identifica de câte ori s-a regăsit cuvântul “bucurie” în conținutul editorial.

Din dorința de a atrage atenția asupra necesității unei contra-oferte informaționale pozitive, DERO a decis să publice rezultatele studiului azi, 20 martie 2014, de Ziua Internațională a Fericirii, încurajând folosirea unui ton optimist care să aducă bucurie în viața oamenilor.

Rezultatele monitorizării principalelor publicații în funcție de numărul de mențiuni a cuvântului bucurie sunt:

– În zona de online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvântul bucurie

– Jurnalul National este cotidianul care a menționat cuvântul bucurie de 29 de ori

– Săptămânalul Formula As a utilizat cuvântul bucurie de 30 ori

– Revista lunară Psychologies a folosit cuvântul bucurie de 10 ori

– Blogul unde a fost a utilizat cel mai des cuvântul bucuria este: www.scacuncristina.blogspot.com – 90 de mențiuni

Ediția limitată DERO Parfum de Bucurie poate fi găsit în magazine în pachete de câte 2, 4, 6 sau 8 kg. Detalii pe pagina de www.facebook.com/DERORomania.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » DERO premiază publicațiile care au folosit cuvântul „bucurie” de cele mai multe ori în articolele publicate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: