Magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor în primul semestru din 2017

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat o creştere a vânzărilor din magazinul online de circa 20% în primul semestru din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

farmec

Zona online este o componentă foarte importantă pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre direcţiile principale ale strategiei de marketing și vânzari din acest an. Am îmbunătăţit platforma digitală şi am introdus multiple funcţii şi beneficii noi, marcând astfel o nouă etapă în interacţiunea online dintre consumatori şi brandurile noastre. Pe lângă oferirea de noi avantaje în rubrica dedicată membrilor şi implementarea a multiplelor oferte promoţionale disponibile exclusiv online, am dezvoltat şi categoria Sfatul Specialistului.

Rubrica a înregistrat o creştere de 37.5% a numărului de întrebări venite din partea vizitatorilor site-ului, fapt ce ne demonstrează atât interesul manifestat de români faţă de produsele Farmec, dar şi întreaga expertiză a specialiştilor noştri şi atenţia acordată fiecărui vizitator al magazinului online. Vom continua să dezvoltăm magazinul online cu noi aplicaţii şi optimizări, astfel încât să oferim consumatorilor o experienţă de brand cât mai plăcută şi să creăm o adevărată comunitate online”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec.

Noile modificări comerciale aplicate în magazinul online www.farmec.ro se referă la scăderea pragului de transport gratuit de la 125 la 89 Ron şi introducerea de noi avantaje pentru membrii platformei. Printre acestea se numără primirea unui cadou la plasarea primei comenzi online, crearea schemelor de întreţinere personalizate.

Printre alte oferte promoţionale, accesibile membrilor platformei online a Farmec se numără discounturi de fidelitate de până la 10%, oferte fulger de 15 ore în fiecare miercuri şi posibilitatea de a alege prin vot produsele care vor beneficia de reducerea săptămânală de 25%.

Farmec

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător român de cosmetice – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,374 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor în primul semestru din 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *