Heineken invită consumatorii să devină City Insiders în noua campanie Open Your City

Vara aceasta, Heineken invită consumatorii să devină City Insiders și să-i încurajeze, la rândul lor, și pe ceilalți să descopere orașul, cu cele mai ascunse locuri ale sale, ca parte a ediției de anul acesta a campaniei Open Your City.

HNK-OpenYourCityDupă ce vara trecută i-am invitat pe consumatori să descopere secretele orașului în care trăiesc, prin campania <Cities of the World>, acum facem un pas înainte și îi încurajăm să-i implice și pe alții în aventura urbană și să se bucure cu adevărat de tot ceea ce are orașul de oferit”, a spus Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, Heineken România.

Campania Open Your City a fost lansată atât pe platforme digitale, cât și TV. Vor fi amplasate panouri digitale interactive în București, Cluj-Napoca și Constanța, unde cei care vor fi City Insiders vor putea încărca informații în timp real despre locurile ascunse ale orașului lor. În același timp, conținutul poate fi încărcat și accesat pe pagina Facebook oficială a Heineken și pe website-ul Heineken.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Heineken invită consumatorii să devină City Insiders în noua campanie Open Your City

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: