Heineken se reorganizează în vederea reducerii costurilor

Grupul olandez Heineken, al treilea producător mondial de bere, a anunţat marţi o reorganizare a activităţilor sale în ideea simplificării structurii organizaţionale şi reducerii costurilor.

HeinekenHeineken a precizat că îşi va regrupa activităţile în patru zone geografice. Potrivit acestei reorganizări, actualele zone Europa Occidentală, Europa Centrală şi de Est vor forma o singură regiune denumită Europa care se va concentra pe pieţele din Uniunea Europeană şi care va fi condusă de Stefan Orlowski. De asemenea, actuala regiune Africa-Orientul Mijlociu va forma o singură regiune împreună cu Rusia şi Belarus.

De asemenea, Heineken a anunţat o serie de modificări de personal la sediul central. Astfel, poziţiile de director de marketing şi director de vânzări vor fi unificate rezultând postul de director comercial. Jan Derck van Karnebeek, actualul preşedinte Heineken pentru Europa Centrală şi de Est, va prelua noua poziţie.

„Modificările anunţate ne vor face o organizaţie mai suplă. Structura noastră managerială va fi mai compactă iar costurile afacerilor vor fi mai mici”, a declarat directorul general de la Heineken, Jean-Francois van Boxmeer.

În România, Heineken are patru fabrici, în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş, şi 1.100 de angajaţi.

Sursa: Agerpres

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *