Hochland Romania relansează Cașcavalul Hochland printr-o nouă campanie de comunicare

Liderul pieței de brânzeturi din România relansează Cașcavalul Hochland printr-o nouă campanie de comunicare. Aceasta îi invită pe consumatori în “bucătăria Caşcavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepară produsul și care este parcursul acestuia de la fermă până pe mesele românilor.

Cascaval blue 250“Ştim că există un interes ridicat al consumatorilor pentru originea produselor pe care le consumă şi a ingredientelor folosite. De multe ori, încrederea în producător este un argument mai puternic decât preţul. Iar într-o piaţă fragmentată şi foarte competitivă cum este cea de caşcaval, încrederea în marcă este o condiţie necesară pentru succes. Prin intermediul acestei campanii vrem să consolidam încrederea consumatorilor în Caşcavalul Hochland, făcând cunoscute detalii din “bucătăria” acestuia, pornind de la fermele cu care colaborăm pentru achiziţia de lapte – materie primă, apoi la fabrica din Sovata unde laptele devine caşcaval, la magazine, până ajunge in bucatariile consumatorilor”, a declarat Andreea Marincescu, Marketing Manager Hochland România.

Campania de comunicare a Cașcavalului Hochland a început cu un nou spot TV și o serie de activitati în magazine pe parcursul lunilor februarie si martie, ce au cuprins sesiuni de degustare și promoții cu premii instant pentru consumatori. De asemenea, va continua cu proiecte în mediul digital, experiențe inedite oferite consumatorilor care vor fi invitati in „bucătăria Cașcavalului Hochland”.

Cașcavalul Hochland este rezultatul unei reţete autentice, care folosește numai ingrediente naturale. În fiecare zi, laptele este colectat de la peste 230 de ferme din zona Târnavelor și ajunge apoi la fabrica din Sovata, unde devine Cașcaval Hochland, cu un gust bun, lăptos și consistență fină, cremoasă, preferat de consumatorii mici și mari.

Fabrica Hochland de la Sovata, din judeţul Mureş, produce brânzeturi naturale din anul 1975, iar directoarea fabricii lucrează aici încă de la deschidere. In 1999, odată cu preluarea fabricii de către Hochland, expertizei locale i s-a adăugat rigoarea germană, care aduce cu sine garanția unui produs superior din punct de vedere al calității și siguranței alimentare.

De la recepţia laptelui şi până la încărcarea în camionul frigorific cu care porneşte către punctele de vânzare, Caşcavalul Hochland trece prin numeroase teste care îi confirmă parametri de calitate. Apoi, acesta ajunge pe rafturile a peste 5.000 de magazine din toată ţara, mai mult de 5 milioane de bucăţi fiind vândute anual. Astfel, cascavalul Hochland este produsul cu cea mai mare distributie din categorie. Livrarea produselor se realizează în condiţii de frig controlate, la temperaturi între 2° – 8°C, conform specificaţiilor de produs.

Rețeta a rămas aceeași de la începuturi, dar în „bucătăria Cașcavalului Hochland” au apărut de-a lungul timpului multiple inovații: primul cașcaval feliat din România si primul sortiment de cascaval light.

Astazi, Cașcavalul Hochland ofera multe sortimente, potrivite pentru orice ocazie și pentru orice gust: cașcaval bloc, rotund sau felii, Clasic, Afumat sau ‚Light’, la gramaje de la 150g la 1450 g, cu un ambalaj practic, cu sistem de deschidere modern, de tip „easy open”.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Hochland Romania relansează Cașcavalul Hochland printr-o nouă campanie de comunicare
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Liderul pieței de brânzeturi din România relansează Cașcavalul Hochland printr-o nouă campanie de comunicare. Aceasta îi invită pe consumatori în “bucătăria Caşcavalului Hochland”. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: