Interbrands dă un refresh categoriei de produse din hârtie prin gama Bono

În 2016, piaţa de produse din hârtie din România a crescut cu 8% în volum şi cu 11% valoric, faţă de 2015, conform datelor de Audit Retail Nielsen înregistrate în volum și valoare pentru categoria de produse din hârtie, Total Key Accounts, România (Copyright © 2017, The Nielsen Company).

Cele mai mari creşteri valorice din categoria produselor din hârtie le-au înregistrat prosoapele de bucătărie (+14%), hârtia igienică (+10%), şerveţelele nazale si cosmetice (+8%) şi şerveţelele de masă (+2%), conform aceloraşi date de Audit Retail Nielsen.

În contextul acestei creşteri considerabile ale categoriei produselor din hârtie, Interbrands Marketing & Distribution, una dintre cele mai importante companii de distribuţie şi marketing de bunuri de larg consum din România, aduce în atenţia retailului modern gama de produse din hârtie şi folii Bono, unul dintre brandurile proprii ale companiei Interbrands, pozitionate ca produse premium, la preţuri value şi medium.

De altfel, pe lângă distribuţia naţională a unor branduri de prestigiu precum Procter & Gamble, British American Tobacco, Nestlé, Henkel, 3M, Danone, Philip Morris Trading, De Longhi, Kenwood, Braun, Duracell, ACE, Interbrands dezvoltă şi câteva produse şi mărci proprii precum: conserve de peşte brandurile Korab & Puerto del Gusto, produse cosmetice brandurile Naturalesse & Ops, Fresko, Pops, gama de produse din hartie şi folii brandul Bono, odorizante de toaletă brandul Tucan şi produse de îngrijirea casei brandul Lustro Rapido.

Produsele din hârtie şi folii Bono

bono

Bono este un brand românesc de produse din hârtie şi folii, ce se dezvoltă permanent, ca răspuns la necesităţile consumatorilor săi. Produsele Bono se remarcă atât prin calitate şi funcţionalitate, dar mai ales prin preţ. Alegând Bono consumatorul primeşte produse din segmentul premium, la preţuri value şi medium.

Bono oferă o gamă foarte variată de produse clasice din hârtie şi folii: şerveţele fine la cutie, monorole de prosoape din hârtie, şerveţele de masă albe şi colorate, hârtie igienică, folii alimentare cât şi inovaţii precum prosoape la cutie tip pop-up sau şerveţele auto – şerveţele fine la cutie cu design special care să încapă pe portiera oricărei maşini.

Toate produsele sunt practice, calitative, au un design atractiv, deservesc orice nevoie şi înfrumuseţează orice încăpere, ajutându-l pe Bono să fie un brand harnic, economic şi de încredere pentru orice categorie de consumator.

Începând din februarie 2014, când primul produs Bono a ajuns pe piaţă şi până în prezent, produsele Bono au ajuns în peste 19,000 de puncte de vânzare din mediul urban şi rural de pe toate canalele de vânzare: retail modern, retail tradiţional, HoReCa, food-service, reţele de benzinării, farmacii, pet shop-uri, body shop-uri, magazine de piese auto sau magazine online.

Bono susţine educaţia

sticker-produs

Prin intermediul produselor sale, Bono nu oferă consumatorului doar calitate şi preţ, ci îl ajută să se implice şi în susţinerea educaţiei. Începând cu 2016, Bono este partener oficial “Salvaţi Copiii” şi se alătură celor care luptă împotriva abandonului şcolar.

Prin campania “Împreună susţinem educaţia”, Bono oferă unui grup de copii cu risc major de abandon şcolar şansa de a-şi continua studiile şi de a se integra în comunitate, de a învaţa într-un mediu competitiv, punându-le la dispoziţie materiale educative, rechizite, un spaţiu în care să înveţe şi profesori care să îi ajute să îşi împlinească visele.

Mai mult, Bono îşi propune nu doar să îi ajute pe aceşti copii să rămână în sistemul de învăţământ, ci să îi facă să îşi dorească asta, să le creeze amintiri şi momente frumoase necesare unei dezvoltări armonioase. În acest sens, implicarea Bono presupune:
– dotarea centrelor educaţionale cu mobilier şi echipamente IT
– 1 coordonator centru pentru educaţie incluzivă
– 2 cadre didactice
– masă zilnică pentru copii
– îmbrăcăminte şi încălţăminte
– rechizite şi materiale didactice
– jocuri şi jucării, articole sportive necesare activităţilor
– activităţi recreative şi de socializare, activităţi de timp liber/ extracuriculare (vizite la muzeu/teatru/circ/zoo/locuri de joacă)
– consiliere socială pentru familiile copiilor
– consiliere psihologică
– facilitarea accesului la serviciile medicale

Mai multe detalii: www.facebook.com/desprebono

Potrivit celor mai recente date prezentate de Eurostat, România se situează astăzi pe locul trei în Uniunea Europeană la părăsirea timpurie a şcolii. Date la fel de sumbre a prezentat de curând şi Institutul Naţional de Statistică: aproape 30% dintre copiii români cu vârstă mai mică de 18 ani au renunţat la studii (obligatorii, conform legii).

Interbrands Marketing & Distribution

Infiiinţată în 1993 ca parte a Sarkis Group Internaţional, Interbrands Marketing & Distribution este astăzi una dintre cele mai importante companii de distribuţie şi marketing de bunuri de larg consum din România. Aproximativ 8% dintre bunurile de larg consum din România trec anual prin sistemul logistic al Intebrands, care le distribuite săptămânal în peste 27,000 de puncte comerciale din toată ţară. Interbrands reprezintă, în acest moment, o forţă la nivel naţional în distribuţie, cu 1.950 de angajaţi, 3 centre logistice şi o flotă de 1.470 de maşini.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,375 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Interbrands dă un refresh categoriei de produse din hârtie prin gama Bono

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *