NESTEA lansează în ediție limitată de primăvară, NESTEA floare de cireș

NESTEA, liderul pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbogazoase cu extract de ceai, lansează  NESTEA floare de cireş, cu o aromă inovativă care combină aroma florilor de cireş cu gustul ceaiului revigorant. Noul produs are un conţinut moderat de calorii, fiind potrivit pentru cei atenţi la dietă. 

NESTEA floare de cires-landscapeNESTEA floare de cireş este un produs sezonier, care îşi doreşte să ofere consumatorilor starea de optimism şi energie specifică primăverii.

“Aroma florală a noului NESTEA floare de cireş reprezintă o inovaţie pe piaţa băuturilor răcoritoare cu extract de ceai. Suntem primii producători de băuturi răcoritoare cu extract de ceai din ţară care doresc să îşi răsfeţe consumatorii cu aroma inconfundabilă a florilor de cireş. NESTEA floare de cireş surprinde aroma primăverii şi gustul florilor roz, devenind astfel opţiunea răcoritoare cu ceai, al cărei gust aromat, dulce-fructat te duce cu gândul la zilele liniştite de primăvară”, declară Natalia Stroe, Marketing Manager SB, România&Moldova Coca-Cola România

Produsul a fost lansat în România începând cu data de 6 martie, în ediție limitată de primăvară și va fi disponibil în versiunile de ambalaj 0,5l PET și 1,5l PET.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,861 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » NESTEA lansează în ediție limitată de primăvară, NESTEA floare de cireș
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] NESTEA lansează în ediție limitată de primăvară, NESTEA floare de cireș […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

WorldFoodPoland
%d blogeri au apreciat: