Pepsi lansează prima campanie Shazam pentru TV din România

Pepsi lansează prima campanie pentru TV din România care a integrat Shazam, una dintre cele mai populare aplicații din lume care pemite identificarea pieselor muzicale, oferind interacţiune cu spoturile „Acum sunt pe +” pe smartphone-uri și tablete. Astfel, fanii Pepsi pot accesa în exclusivitate piesa „Ești pe plus”, creată de echipa DeMoga Music special pentru Pepsi.

Pepsi pe plus - 2.75 Lb

Campania de comunicare realizată pentru gama Pepsi „pe +” include o serie de patru spoturi TV având în centru „gaşca Pepsi”. În fiecare spot apare iconiţa Shazam, care invită fanii să descarce aplicaţia şi apoi să scaneze spotul pentru a asculta integral piesa „Ești pe plus”.

Spoturile poartă semnătura regizorală a lui Iulian Moga, fiind realizate de casa de producţie Roco Media. Coloana sonoră este creată și interpretată de artiştii DeMoga Music: Marius Moga, Liviu Teodorescu, Alin Sterian, Ionuţ Vasilache, Loredana Cavasdan, Petre Ioachim, Romeo Bejan și Cristian Ungur.

Componenta de comunicare cu Shazam pentru TV a fost implementată cu ajutorul OMD România, parte a OMD Worldwide, cea mai premiată reţea de agenţii media timp de 8 ani consecutiv, conform Gunn Report, şi Mediacafe – reprezentant exclusiv Shazam în România.

Aplicaţia Shazam are peste 420 de milioane de useri la nivel global, atrăgând peste 10 milioane de useri noi, în fiecare lună. În România, peste 1,7 milioane de persoane folosesc Shazam, aplicaţia fiind descărcată lunar de aproximativ 50.000 de români.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Pepsi lansează prima campanie Shazam pentru TV din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. O aplicatie cu un impact foarte mare asupra tinerilor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: