RIO BUCOVINA – triplarea profitabilității și o creștere cu 8% a cifrei de afaceri în 2013

Liderul apei plate îmbuteliate din București și al treilea jucător de pe piața din România, Rio Bucovina, a înregistrat în cursul anului 2013 triplarea profitabilității și o creștere a cifrei de afaceri cu 8% față de 2012. Anul 2013 a reprezentat pentru Rio Bucovina consolidarea poziției de lider pe piața din București, concomitent cu realizarea investițiilor majore în modernizarea liniei de producție de la fabrica Vatra Dornei și achiziționarea fabricii de la Giurgiu.

fabrica 12Rio Bucovina a înregistrat în 2013 triplarea profitului și majorarea cifrei de afaceri cu 8% față de anul 2012, deși trendul pieței de apă îmbuteliată din România în volum a fost unul descendent, înregistrând o scădere cu 4 procente în perioada DJ13-ON13 față de perioada similară a anului precedent (calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru Total România , Copyright A© 2014, The Nielsen Company).

“2013 a semnificat pentru noi inovație, investiții majore în dezvoltarea, modernizarea și eficientizarea companiei și care s-au concretizat în up-gradarea tehnologică a liniei de producție de la Vatra Dornei, ceea ce reprezintă în mod direct, o dovadă a importanței pe care o acordăm consumatorilor noștri și tendințelor pieței europene și mondiale. Suntem inovatori pentru că am fost prima companie care, în 1996, am îmbuteliat apă plată în ambalaj tip PET și astăzi suntem prima din România care a adoptat standardul european de dop 29/25 ce pune bazele realizării unui amplu program de prevenire a deșeurilor din ambalaje.” a declarat Răzvan Iancau, Director General Rio Bucovina.

Dezvoltarea companiei continuă și în anul 2014, Rio Bucovina având ca obiectiv consolidarea poziției sale pe piață și atingerea unui public țintă cât mai extins. Un semn pozitiv al expansiunii companiei este legat de creșterea capacității de îmbuteliere în perioada ianuarie- martie 2014, cu 14% mai mare decât în perioada similară din 2013.

Ritmul de creștere al Rio Bucovina va fi susținut și în 2014 de investiții importante în facilitățile de producție, în eficientizarea distribuției directe și indirecte, precum și în dezvoltarea portofoliului de produse.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » RIO BUCOVINA – triplarea profitabilității și o creștere cu 8% a cifrei de afaceri în 2013
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: