Săpunul Lux, deținut de Unilever, îi aduce un omagiu lui Liz Taylor

Brandul de sapun Lux, aparţinând Companiei Unilever, a ţinut să aducă un omagiu regretatului star de la Hollywood Elizabeth Taylor, cu un video ce celebrează viaţa sa de „star”.

JWT a creat un clip video despre actriţa ce a reprezentat un etalon al frumuseţii şi care a murit în data de 23 martie 2011, la vârsta de 79 de ani. Liz Taylor a fost imaginea săpunului Lux între anii 1940 şi 1950, apărând în reclamele printate ale brandului, în reclamele TV şi în producţiile radio.

Teatrul Radiofonic Lux a fost un serial dramatic clasic care a fost difuzat pentru prima dată în 1930, continuând pentru mai bine de 20 de ani înainte de a face tranziţia către televiziune în anii ’50. Sponsorizarea producţiilor radiofonice de către producătorii de săpun a dat naştere termenului „soap opera” (telenovelă).

Clipul creat de JWT include fotografii de arhivă şi imagini rare ale unor momente bine-cunoscute din cariera actriţei, inclusiv reclama la săpunul Lux din 1956 şi producţia teatrului radiofonic Cynthia din 1947. Un purtător de cuvânt al Lux a declarat că obiectivul clipului este acela de a aduce un omagiu „moştenirii şi frumuseţii” lăsate de Taylor.

Sursa: marketingweek.co.uk

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,317 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Săpunul Lux, deținut de Unilever, îi aduce un omagiu lui Liz Taylor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *