Sinteza săptămânii 31 ianuarie – 4 februarie

Intern

In această săptămână, pe retail-FMCG.ro, a debutat o nouă categorie de stiri: „News from Romania” ce va contine stiri exclusiv din Romania, în limba engleză.

Kaufland sparge gheaţa deschizând primul magazin din 2011: Kaufland Dumbravița, din județul Timiș. Este cel de-al 59-lea magazin din România al reţelei germane.

Pe 31 Ianuarie 2011, real Hypermarket a dat semnalul întăririi relaţiilor dintre marii retaileri alimentari internaţionali şi producătorii autohtoni de produse alimentare, prin lansarea proiectului strategic “Produceţi româneşte, vindem româneşte”.

A 33-a ediţie a Târgului naţional al produselor ecologice, tradiţionale şi naturale, produse în ferme şi gospodării ţărăneşti, va avea loc între 4 şi 6 februarie 2011 in parcul Academiei de Ştiinţe Agricole şi Silvice.

În premieră mondială, Alexandrion Grup România lansează prima aplicație iPhone, care trage un semnal de alarmă împotriva consumului de alcool la volan, aplicaţie numită: “Don’t drink and Drive!”.

Extern

Auchan se pregătește să lanseze la Paris un nou concept de magazin de proximitate numit „à2pas” (la doi paşi).

Divizia real, aparținând Metro Group, este foarte aproape de un acord cu Markant, ceea ce poate însemna şi un pas înainte privind o posibilă vânzare a retelei real, deoarece această cooperare ar putea întări poziţia real pe piaţă, făcând această divizie mai atractivă pentru investitorii financiari sau pentru retailerii străini care ar dori să o achiziţioneze.

La ştirea că reteilerul francez Carrefour se poate scinda, acesta a făcut o declaraţie, confirmând că intenţionează să listeze la bursă anumite bunuri pentru a stimula valoarea acestora.

Războiul preţurilor pornit de către Asda, prin campania de garantare a preţurilor, a continuat şi în această săptămână cu decizia Autorităţii Standardelor în Publicitate (ASA) de a interzice reclamele, anunţurile din presa scrisă şi campania de televiziune, aparţinând Asda, pentru menţiuni înşelătoare.

Mai mult de 4/5 dintre companiile internaţionale din industria alimentară sunt încrezătoare cu privire la viitorul lor, potrivit celor mai recente sondaje ealizate de către IGD – experţii de pe piaţa produselor alimentare.

Marile companii din FMCG își stopează operațiunile în Egipt în timp ce tulburările continuă.

Kraft Foods a anunţat că Judecătoria statului New York a respins cererea Kraft Foods privind o dispoziţie preliminară împotriva Starbucks Coffee. Hotărârea judecătorească ar fi pus capăt încercării Starbucks de a încheia unilateral parteneriatul strategic cu Kraft, deşi între cele doua companii exista un contract mai vechi şi încă in vigoare.

În această săptămână şi-au anunţat rezultatele financiare mai multe companii din sectorul FMCG printre care Unilever şi Bonduelle.

Nestlé a deschis o nouă fabrică în Nigeria, în valoare de 87 milioane franci elvețieni, iar Heineken va sponsoriza Jocurile Olimpice Londra 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,492 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 31 ianuarie – 4 februarie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: