Smirnoff și J&B anunță lansarea campaniei naționale „Aterizează la cea mai tare petrecere”

Smirnoff, băutura spirtoasă numărul 1 la nivel mondial, și J&B, cel mai neconvențional whisky din lume, anunță lansarea campaniei naționale „Aterizează la cea mai tare petrecere”, prin care consumatorii români pot câștiga, prin tragere la sorți, un weekend la Ibiza, precum și numeroase premii zilnice, constând în căști audio sau sisteme audio Wi-Fi.

Smirnoff

 Prin campania „Aterizează la cea mai tare petrecere”, J&B și Smirnoff promit unui fericit câștigător posibilitatea de a petrece un weekend fascinant, alături de încă doi prieteni, în Ibiza.

Campania promoțională se desfășoară în perioada 14.04.2014 – 31.05.2014. Pentru a se înscrie în promoție, consumatorii trebuie să trimită codul unic descoperit pe eticheta promoțională de pe orice sticlă J&B sau Smirnoff, prin SMS, la numărul scurt 1234, sau pe Facebook.

Câștigătorul premiului cel mare, un weekend alături de doi prieteni, în Ibiza, va fi anunțat în urma tragerii la sorți, care va avea loc la finalul campaniei.

 

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,861 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Importatori » Smirnoff și J&B anunță lansarea campaniei naționale „Aterizează la cea mai tare petrecere”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

WorldFoodPoland
%d blogeri au apreciat: