Tuborg a lansat campania națională „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”

Tuborg dă startul verii cu noua campanie dedicată sezonului estival – „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”.

TuborgDerulată la nivel național, campania a debutat în data de 15 mai cu rezultate excelente încă din prima zi – stabilind un nou record pentru brandul de bere, comparativ cu anul trecut, pe parcursul primelor 24 ore de la începutul promoției.

Campania Tuborg de anul acesta transformă practic fiecare bere Tuborg într-o șansă, care le poate aduce consumatorilor noștri premii substanțiale. Investiția totală realizată pentru această campanie se ridică la peste 3.000.000 de lei. Printre premii se numără un apartament în București, care poate reprezenta un vis pentru orice tănâr, iar iubitorii de aventură pot câștiga un automobil Range Rover Evoque, perfect atât pentru oraș, cât și pentru călătorii. Totul este completat de city break-uri în Europa și zeci de laptopuri de ultimă generație. Am gândit aceste premii în perfectă corelație cu targetul, format preponderent din tineri, amatori de distracție și aventură. Ne bucurăm că totul a fost potrivit așteptărilor consumatorilor loiali brandului nostru, lucru dovedit de numărul record de înscrieri înregistrate de campania Tuborg dă tonul la premii și mai mari în primele zile, de peste 7 ori mai mare față de anul trecut”, a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

Campania dispune de o mecanică simplă de concurs, prin intermediul căreia fiecare cod unic inscripționat sub capacelele sticlelor sau cheițelor dozelor de bere înscris pe www.tuborg.ro sau trimis prin SMS (la 1877**) le asigură consumatorilor șansa de a câștiga unul dintre premiile oferite în cadrul promoției. Campania se va desfășura până la data de 31 august.

Cele mai mari premii puse în joc în cadrul campaniei sunt: un apartament în București (situat în complexul City Point), un Range Rover Evoque, patru pachete turistice, constând într-un city break pentru 2 persoane în Barcelona, Berlin, Paris sau Roma, respectiv unul dintre cele 40 laptopuri performante Lenovo, model Yoga 510. În plus, consumatorii pot câștiga instant unul din cele 40.000 de pachete a câte 6 doze de bere Tuborg.

Produsele participante în promoția națională sunt:

  • Sticlele Tuborg de 0,33 L, 0,5 L și 0,75 L;
  • Doza Tuborg de 0,5 L.

URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format exclusiv din mărci premium și superpremium internaționale, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg Shot, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,418 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Tuborg a lansat campania națională „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *