Un nou design pentru sticla de apă minerală naturală Bucovina

Apa minerală naturală Bucovina se regăsește acum într-o nouă formă care reflectă perfect echilibrul dintre valorile companiei, brand-ului și exigențele consumatorilor săi.

05lplataMicNoile ambalaje, ușor de recunoscut datorită design-ului unic și al formei speciale, aduc și o revitalizare a logo-ului adaptat și modernizat pentru noul PET. În plus, pe eticheta apei plate Bucovina este evidențiat, printr-un icon, reziduu sec (total minerale dizolvate la 180 °C) care este cel mai mic dintre toate apele din România – 74 mg/l. La nivelul etichetei apei carbogazificate, gradul de carbonatare este marcat prin icon-ul „strașnică” și evidențiază calitatea superioară a produsului

Sub sloganul brand-ului Bucovina “Echilibrul suprem pentru corp și minte!” şi prin unicitatea design-ului pentru toată gama de apă minerală naturală Bucovina, compania și-a consolidat poziția pe piața de profil din România. Astfel, forma PET-ului de apă minerală naturală plată Bucovina reflectă caracteristica unică a acesteia: izvorăște natural sub efectul presiunii subterane (nu se face forare) de la sursa C7 SECU aflată la 1.132 m altitudine, într-o zonă de tip rezervație naturală, cea mai puțin poluată din țară, foarte departe de orice zonă locuită și de orice activitate industrială sau animală, de unde ajunge, prin cădere liberă, printr-un sistem de conducte subterane etanș, la fabrica din Vatra Dornei.

Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din București, a investit în fabrica Vatra Dornei peste patru milioane de euro în creșterea și modernizarea capacității de producție, în tehnologie și în eficientizarea distribuției, precum și în dezvoltarea inovațiilor la nivel de produs.

Obiectivul companiei pentru anul 2012 a fost consolidarea poziției în topul celor mai mari trei jucători la nivel național din piața autohtonă de profil, iar anul 2013 a reprezentat anul investițiilor majore în evoluția și dezvoltarea companiei.

Ca urmare a acestor investiții, în acest moment Rio Bucovina este prima companie din România care a adoptat pentru apa minerală naturală plată Bucovina, standardul european de dop 29/25 ce asigură un consum redus de material plastic în procesul de producție. Rio Bucovina este singura companie care, prin introducerea acestui standard, s-a aliniat la recomandările și directivele Uniunii Europene în vederea realizării programului de prevenire a deșeurilor de ambalaje.

„Pe lângă investiţia în modernizarea liniei tehnologice, PET-ul apei minerale naturale plate Bucovina, inovator și unic pe piața din România, este rezultatul unor investiții de peste 200.000 euro în studii și cercetări, în care s-au testat și analizat timp de un an de zile, atât ergonomia sa, cât și comportamentul acestuia în timpul folosirii. Ne-am dorit să oferim consumatorilor noștri un produs unic, cu un design modern și prietenos cu mediul înconjurător.”, a declarat domnul Răzvan Iancău, Director General și Administrator Rio Bucovina.

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,861 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Un nou design pentru sticla de apă minerală naturală Bucovina
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. „rezultatul unor investiții de peste 200.000 euro în studii și cercetări, în care s-au testat și analizat timp de un an de zile, atât ergonomia sa, cât și comportamentul acestuia în timpul folosirii”
    …este execrabil

    sunt greu desfacut, greu de inchis, se deformeaza in timpul depozitarii
    Au facut economie de plastic si se simte.

    ps: imi place insa ‘ambalajul’ vorbelor de mai sus, marketing horse shit

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

WorldFoodPoland
%d blogeri au apreciat: