Carrefour susține producătorii români de peste 14 ani

În magazinele Carrefour din toată țara, clienții pot găsi zilnic legume și fructe proaspete, aduse direct din grădinile producătorilor români cu care lucrează.

CarrefourPentru a putea oferi gustul autentic românesc al produselor de calitate, Carrefour România a dezvoltat în ultimii 14 ani parteneriate solide cu peste 340 de fermieri din toate regiunile țării. În plus, pe rafturile magazinelor ajunge 100% din producția lor la prețuri avantajoase și pentru cumpărători și pentru fermieri. În acest context, în perioada 23 iunie – 13 iulie, Carrefour România își propune să evidențieze importanța acestui parteneriat cu agricultorii locali, oferind astfel un suport în plus acestora.

Domnul Florin Stoian, din județul Constanța, este unul dintre producătorii români cu care Carrefour colaborează din 2007. Legumele cultivate de dumnealui se pot găsi proaspete în magazinele noastre. “Ferma Stoian are o colaborare veche de 9 ani cu Carrefour alături de care a crescut și s-a dezvoltat în timp. Aici facem agricultură convențională, ferma noastră fiind certificată pentru bunele practici urmărind cu atenție și făcând analize periodice pentru ca produsele să păstreze gustul și savoarea legumelor de odinioară. Prin parteneriatul cu Carrefour, Ferma Stoian a avut oportunitatea de a aduce pe mesele românilor din toată țara legume sănătoase de unde și motto-ul fermei «Legume sănătoase într-un corp sănătos»”, spune domnul Florin Stoian, administratorul Fermei Stoian.

În cadrul unui demers început în 2014, Carrefour România a lansat treptat 3 apeluri către producătorii români de legume și fructe, cu focus pe anumite zone ale țării (Iași, Cluj, Focșani, Oradea, Sibiu, Drobeta-Turnu Severin) pentru a consolida o rețea solidă de colaboratori pe care să îi sprijine și cu care să lucreze în mod constant.

„Vrem să le oferim clienților noștri posibilitatea de a alege dintr-o gamă cât mai variată de produse românești și, totodată, să îi susținem pe producătorii locali să se dezvolte prin crearea de parteneriate sustenabile cu Carrefour. Suntem conștienti de importanța promovării consumului de produse românești și de aceea încercăm să construim de peste 14 ani relații de lungă durată cu fermierii locali. În acest fel, susținem economia locală și stimulăm crearea de locuri de muncă în diverse zone ale țării”, declară Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

În România, Grupul numără 191 de magazine dintre care 29 hipermarketuri, 108 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,813 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour susține producătorii români de peste 14 ani
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: