Internetul recomandă Mirinda Ananas

Vara aceasta, internetul recomandă Mirinda Ananas, aroma care a strâns cei mai mulți susținători în competiția Bătălia Aromelor. Odată cu lansarea primei băuturi născute pe internet, fanii Mirinda sunt invitați să își zăpăcească vara accesând aplicația Mirindizer, de pe www.mirinda.ro.

Mirinda AnanasAstfel, portofoliul Mirinda se îmbogățește cu un nou sortiment, ales în cadrul Bătăliei Aromelor, dintre ananas și pepene. Mirinda Ananas a fost aroma votată de către 67% dintre consumatorii care și-au exprimat preferințele online, pe site-ul Mirinda și pe pagina de Facebook Mirinda România sau la acțiunile de sampling din prima parte a anului.

Cristi și Vlad Munteanu, vloggerii care au reprezentat taberele #SuntAnanas și #SuntPepene în cadrul Bătăliei Aromelor, rămân alături de Mirinda Ananas în calitate de ambasadori ai brandului. Aceștia îi invită pe fanii Mirinda să acceseze aplicația Mirindizer, de pe www.mirinda.ro, și să realizeze provocările, intrând astfel în cursa cu surprize pentru o vară zăpăcită împreună cu Mirinda Ananas.

Prima surpriză de pe Mirindizer este Meet-ul #SuntAnanas, care va avea loc pe 13 iulie, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City. Evenimentul va reuni 40 dintre fanii care s-au alăturat concursului lansat de către Vlad și Cristi Munteanu, Nicole Cherry și Andra Gogan.

„Mirinda Ananas este o băutură cu totul aparte pentru că a fost lansată neconvențonal, prin implicarea activă a consumatorilor și a fanilor brandului, care și-au exprimat preferința sub hashtag-ul #SuntAnanas. Vlad și Cristi Munteanu au fost <zăpăciții> perfecți care au energizat întreg proiectul și au reușit să contureze într-un mod inedit personalitățile celor două arome. Băieții rămân cu noi și în cea de-a doua etapă a campaniei, care va fi marcată de o vară zăpăcită și de surprizele și provocările de pe aplicația Mirindizer. Așa că invit fanii să dea click pe Mirindizer și să-și zăpăcească simțurile împreună cu Mirinda Ananas!”, a declarat Diana Lupescu, Brand Manager CSD Flavours.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,375 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Internetul recomandă Mirinda Ananas

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *