Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013 în categoria retail alimentar

Retailerul Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013, fiind lider al categoriei retail alimentar din care fac parte formatele Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter.

Lidl - SuperbrandsLidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având aproximativ 10.000 de magazine. De la intrarea pe piața locală, în 2011, numărul magazinelor Lidl a ajuns la 174, compania numărându-se printre retailerii de top din România.

„Includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014, datorită încrederii pe care clienții o acordă brandului, calității produselor și dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru noi o onoare. Suntem deosebit de mândri și considerăm această distincție ca pe o confirmare a valorii brandului Lidl, susținută de eforturile noastre, ale tuturor angajaților companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

„Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013 pentru calitate, încredere și dinamism, clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter. În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai performante branduri de pe piața din România, Lidl s-a remarcat în special la dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru consumatorii români în interacțiunea cu un brand”, afirmă reprezentanţii Superbrands.

Supebrands este o organizaţie internaţională independentă, ce promovează activităţile de branding şi oferă distincţii brandurilor cu rezultate excepţionale. Prin intermediul programelor sale implementate în peste 88 de ţări, Superbrands identifică şi recompensează branduri de top din toată lumea.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013 în categoria retail alimentar
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: