Auchan a anunțat rezultate în creștere pentru prima jumătate a anului 2017

Auchan Holding a raportat o creștere a veniturilor de 11,2% în Europa de Est în prima jumătate a anului 2017, România fiind una dintre țările în care s-au înregistrat rezultate foarte bune.

AuchanAuchan Holding a înregistrat venituri consolidate, excluzând impozitele de 26,5 miliarde euro, în creștere cu +2,1% la cursul de schimb curent, la data de 30 iunie 2017. În timp ce veniturile din Franța au scăzut ușor (-0,7%), în pofida creșterii în magazinele de agrement și de magazinele de transport, veniturile au crescut substanțial în Europa de Vest (+ 0,8%), excluzând Franța, datorită performanțelor sănătoase din Spania și Portugalia, și în Europa de Est (11,2%), unde au fost înregistrate rezultate foarte bune în Ungaria, Ucraina și mai ales în România.

În luna aprilie, Auchan Retail a semnat un parteneriat cu OMV Petrom pentru gestionarea viitoare a celor 400 de magazine din rețeaua de stații de service din România, sub brandul My Auchan.

În Europa de Est, Ungaria, care a înregistrat o accelerare a lansării activității de comerț electronic, Ucraina și România au continuat să înregistreze performanțe puternice de vânzări. Rusia, la rândul său, a înregistrat o scădere a veniturilor în moneda locală în prima jumătate a anului. Acest lucru poate fi atribuit unui mediu macroeconomic persistent dificil și unei scăderi semnificative a puterii de cumpărare. Au fost implementate mai multe planuri de acțiune pentru a inversa această tendință.

De asemenea, Immochan, una dintre cele mai importante companii de dezvoltare imobiliară din Europa, parte din Grupul Auchan, a sărbătorit 5 ani de activitate în România, unde este acum lider de piață datorită unei accelerații a creșterii. România este, de asemenea, liderul în diversificare, cu dezvoltarea unui cartier de locuit, în Brașov, considerat cel mai mare proiect de regenerare urbană din România.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri si 4 magazine de proximitate MyAuchan cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016 și propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,373 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan a anunțat rezultate în creștere pentru prima jumătate a anului 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *