Delhaize Group și-a prezentat cel de-al cincilea Raport de Sustenabilitate

Raportul online prezintă performanțele de sustenabilitate ale Grupului din perioada  2009-2011 și confirmă totodată angajamentul pe termen lung față de proiectele de sustenabilitate.

Raportul pentru 2011 al Delhaize Group oferă o scurtă trecere în revistă  a activităților Grupului și concluziile principale asupra perioadei de trei ani 2009 – 2011. Un accent deosebit se pune pe performanțele anului trecut pentru fiecare dintre domeniile strategice de sustenabilitate ale Grupului: Produse, Oameni și Planetă.

„În perioada 2009 – 2011 am lucrat cu adevărat ca o afacere globală  pentru a construi programe de sustenabilitate puternice la nivel de Grup, în conformitate cu strategia Grupului nostru, „Noul Plan de Joc”, a declarat Pierre-Olivier Beckers, Președinte și CEO al Delhaize Group.

Principalele realizări Delhaize Group în 2011 includ: 

• Introducerea a două noi game de produse sănătoase în categoriile de mărci proprii: Delhaize Kids (din Belgia) și NutriLife (in Grecia)
• O scădere de 6%, față de 2010, a emisiilor de gaze cu efect de seră ce rezultă în urma transportului de produse.
• O scădere de 2,6 milioane km a distanței parcurse de camioane către magazinele operate de companiile din Grup.
• Un management mai bun al resurselor, îmbunătățind reciclarea deșeurilor alimentare, ce a avut ca rezultat 7307 de tone reciclate de Delhaize America și 5916 de tone reciclate de Delhaize Belgia.

Raportul poate fi consultat integral aici.

Delhaize Group este un un grup internațional de retail, de origine belgiană prezent în unsprezece țări de pe trei continente. La sfârșitul primului trimestru al anului 2012, rețeaua Delhaize Group avea un număr de 3309 magazine.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *