Mega Image, creștere cu 11% a vânzărilor în cel de-al doilea trimestru

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, raportează un trimestru puternic, cu o creștere a vânzărilor de 3,9%. 

Mega ImageGrupul Ahold Delhaize a anunțat o creștere cu 3,9% a vânzărilor nete, până la 1.439 milioane de euro la cursurile de schimb constante. Creșterea netă a vânzărilor în al doilea trimestru a fost rezultatul unei creșteri comparabile a vânzărilor de 1,5% și rezultatul adăugării nete a 111 magazine comparativ cu anul anterior.

Creșterea comparativă a vânzărilor cu 1,7% a fost determinată de pieţe precum: România, Serbia și Republica Cehă. În Grecia, perfomanța vânzărilor s-a reflectat într-un trimestru puternic anul trecut, în ciuda unei concurenţe puternice.

De asemenea, grupul Ahold Delhaize anunță faptul că în România, retailerul Mega Image a crescut vânzările cu 11% în cel de-al doilea trimestru și continuă expansiunea regională în Transilvania, unde a deschis primul magazin din această regiune.

Grupul Ahold Delhaize operează în România o rețea de 534 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanești.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,414 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Mega Image, creștere cu 11% a vânzărilor în cel de-al doilea trimestru
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *