Carrefour România devine acționar majoritar al platformei Bringo

Grupul francez Carrefour a anunţat azi, 19 iulie, că a preluat un procent de 51% din Bringo Magazin SRL, societate care operează platforma Bringo, o aplicaţie IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate şi primite de cumpărători direct acasă.

Una dintre entitățile importante din punct de vedere al aprovizionării pentru serviciul Bringo l-a reprezentat Carrefour România. „Parteneriatul dintre Bringo şi Carrefour a fost şi este unul bazat pe încredere, respect şi multă muncă. Carrefour este prezent cu aproximativ 35.000 de articole în Bringo şi cu un proces operațional funcţional în spate.

Noua achiziţie a pachetului majoritar Bringo reprezintă un pas important în prezenţa în mediul digital pentru Carrefour şi a unui nou serviciu în slujba clienţilor săi, au declarat pentru retail-FMCG.ro reprezentanţii Carrefour România.

Bringo

„În prezent, Bringo Magazin SRL este deţinută de două societăţi : Allib Rom SRL, o societate a grupului Carrefour şi Ascend Netsolution SRL.

Astfel, Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România, are doar calitatea de administrator al uneia dintre societăţile acţionare, respectiv al societăţii Allib Rom SRL, care este deţinută de Columbus Active SRL (fosta Billa Invest Construct SRL), societate care la rândul ei este deţinută, în totalitate, de grupul Carrefour,” au precizat reprezentanţii Carrefour România.

Hai la vânătoarea de stocuri! Stock Busters – reduceri până la 50%, între 18 si 20 iulie

Bringo, un nou proiect creat de ASCEND Netsolutions, compania care deţine 49% din Bringo şi care a creat aplicaţiile Star Taxi și Oliviera, este o platformă care pune în legătură utilizatorii cu livratori specializați care fac cumpărăturile – în special produse alimentare – şi le livrează direct acasă. Deocamdată, serviciile Bringo sunt disponibile doar pentru Bucureşti unde se pot livra cca 50.000 de articole.

Bringo şi carrefour-online.ro sunt canale de distribuţie complementare

De asemenea, Carrefour România operează şi magazinul online www.carrefour-online.ro, platformă disponibilă încă din anul 2013, primul magazin online ataşat unui retailer alimentar clasic, din România. „Bringo şi Carrefour-online.ro sunt canale de distribuţie complementare,” au declarat pentru retail-FMCG.ro reprezentanţii Carrefour România.

Carrefour-Online.ro propune o gamă variată de peste 15.000 de produse din categorii precum cele alimentare și de larg consum, consumabile, electrocasnice și IT&C; clienții pot alege ziua și intervalul orar pentru livrarea produselor; plata se poate realiza online, prin card, în rate sau prin ordin de plată ori la livrarea comenzii, ramburs; livrarea la domiciliu se realizează pe suprafața orașului București și zonele limitrofe.

În România, Grupul Carrefour numără 296 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 174 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro şi 31 de magazine Billa.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,317 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Carrefour România devine acționar majoritar al platformei Bringo

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *