Magazinele PROFI se transformă în magazine de proximitate

Toate cele 107 magazine PROFI s-au închis azi, 13 februarie 2012, transformându-se începând de mâine, 14 februarie 2012, din magazine de tip discount în magazine de proximitate. Reţeaua urmează să deschidă cel puţin 25 de magazine noi în acest an, menţinându-şi astfel poziţia din topul retailului românesc.

„S-a schimbat mediul de afaceri în retail, iar graniţele dintre magazinele de tip discount, supermarketuri şi hipermarketuri au devenit tot mai incerte, fiecare dintre aceste categorii împrumutând din metodele şi atracţiile celorlalte, cu accent pe confort, calitate şi comoditate”, a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI Rom Food. „Schimbarea cere inovaţie, iar noile magazine PROFI au acceptat provocarea şi au ieşit la înaintare cu un nou concept de proximitate care oferă toate aceste calităţi menţinând, totodată, unele dintre cele mai mici preţuri de pe piaţă”.

Schimbările s-au petrecut treptat pe parcursul ultimilor doi ani, iar cei care nu au vizitat magazinele PROFI în acest timp vor descoperi cu surprindere, chiar în apropierea casei, un nou tip de magazin, mai bun.

Ce schimbări au survenit? Design va fi mai atractiv, legumele şi fructele cât şi produsele de panificaţie şi de grill vor fi mai bine prezentate, iar mai multe magazine din întreaga ţară vor funcţiona în regim non-stop. Noua ortimentaţie va fi mai bogată, gama crescând de la 1.500 la aproape 5.000 de produse dintre care 90% provin din România. „Schimbarea stocurilor s-a încheiat cu ocazia recentelor lichidări de iarnă, astfel încât, începând de mâine, nu vom mai furniza decât noua sortimentaţie, îmbunătăţită”, a adăugat Pawel Musial.

Aprovizionarea magazinelor PROFI se face centralizat, prin depozitul de la Cluj, ceea ce va permite reducerea costurilor, astfel încât magazinele PROFI pot menţine preţurile scăzute.

Depositphotos

3 comentarii la „Magazinele PROFI se transformă în magazine de proximitate”

  1. Pingback: Rebrandingul Profi. Advertising hell. | | Laurenţiu BuicăLaurenţiu Buică

  2. Pingback: Profi isi schimba planurile. Devine magazin de proximitate

  3. “S-a schimbat mediul de afaceri în retail, iar graniţele dintre magazinele de tip discount, supermarketuri şi hipermarketuri au devenit tot mai incerte”
    Cumparatorii oricum n-au facut niciodata diferenta intre tipurile de magazine…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *