Primul parteneriat co-marketing cu Google pe piața cash&carry din România

METRO Cash & Carry România şi Google anunţă semnarea primului parteneriat co-marketing pe piaţa cash&carry din România, extinzând, astfel, oferta de soluţii de afaceri cu valoare adăugată a companiei.

După recenta lansarea a platformei de comerţ online, METRO Office Direct, METRO România diversifică avantajele oferite clienţilor săi prin semnarea unui parteneriat strategic cu Google.

Acest nou parteneriat de co-marketing are drept obiectiv recompensarea clienţilor METRO Cash & Carry România prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienţilor care se înregistrează online in METRO Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.

Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare şi eficiente soluţii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienţii profesionişti METRO România au un instrument util de publicitate care îi ajută să îşi sporească vizibilitatea online şi, astfel, susţine creşterea afacerii lor.

„Parteneriatul de co-marketing cu Google este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcţii interesante. Acest parteneriat exprimă preocuparea noastră constantă pentru oferirea de servicii cu valoare adăugată şi de soluţii eficiente care sporesc dezvoltarea afacerii clienţilor noştri”, a declarat Marc Carena – Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

„Una dintre principalele priorităţi ale Google în România este aducerea mai multor business-uri în mediul online şi ajutarea acestora să aibă succes folosind soluţii de publicitate precum Google AdWords. METRO are o bază importantă de clienţi IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenței online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune Rareş Rusu – Marketing Manager Google România.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Primul parteneriat co-marketing cu Google pe piața cash&carry din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: