PROFI lansează oficial conceptul LOCO, magazinul destinat zonelor rurale

PROFI va deschide mâine, 8 august 2015, primele 11 magazine LOCO, marcând intrarea oficială pe piaţă a noului concept PROFI pentru zonele rurale şi totodată momentul de când şi locuitorii din astfel de localităţi pot beneficia de avantajele retailului modern, fără să mai trebuiască să meargă la oraş în acest scop.

2LOCO nu este un concept tocmai nou, PROFI testându-l încă de anul trecut, iar cele 11 magazine LOCO ce se vor deschide mâine au funcţionat sub diverse formate: Mini, City sau Standard. Orice magazin test este denumit inițial Mini, iar când rezultatele devin concludente, la sfârșitul unei perioade de probă care poate fi diferită de la o unitate la alta, este redenumit în funcție de formatul care se dovedește că i se potrivește cel mai bine.

“Studiem de mai multă vreme posibilitatea de a duce adânc în teritoriu bogata noastră ofertă de produse de calitate la preţuri bune şi, iată, a sosit momentul când trecem la fapte,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food. “Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI şi acum ştim cum se prezintă formatul cel mai potrivit de comerţ civilizat care să contribuie îmbunătăţirea vieţii localnicilor. Am denumit acest format LOCO.”

Cele 11 magazine care începând de mâine vor purta logoul LOCO se află la: Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matcă (Galaţi), Odobeşti (Vrancea), Bălan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mureş), Lovrin (Timiş), Gătaia (Timiş) şi Anina (Caraş Severin). Lor li se vor adaugă multe altele odată cu extinderea reţelei PROFI care urmează să ajungă la 500 de unităţi la sfârşitul lui 2016 şi să crească în continuare într-un ritm de cel puţin 100 de magazine pe an.

Sortimentaţie adaptată pentru magazinele LOCO

3Noutatea adusă de aceste magazine constă în adaptarea sortimentaţiei la nevoile locuitorilor zonei în care funcţionează. Gama LOCO este de până în 2.500 de produse şi diferă faţă de cele din magazinele Standard şi CITY, oferta LOCO cuprinzând o serie de materiale şi scule pentru agricultură (unelte, butoaie, articole de grădină, textile, menaj, sticlărie etc), în timp ce varietatea produselor din gama celor pe care în mod normal localnicii şi le produc oricum în propriile gospodării, cum ar fi lactatele, brânzeturile, legumele şi fructele, este mai restrânsă.

În LOCO sunt nelipsite obişnuitele produse marcă proprie şi cele achiziţionate din ţară sau importate doar de PROFI, de bună calitate şi la preţuri care pot fi şi cu 40% mai mici decât cele similare ale brandurilor naţionale.

LOCO reprezintă o şansă şi pentru micii producători locali de legume şi fructe care vor veni să vândă aici unele dintre produsele lor proaspete gen: pătrunjel, verdeaţă, ridichi şi altele. De altfel, PROFI încurajează producătorii români în general şi de aceea peste 80% din ce se vinde prin această reţea provine de la furnizori din România.

Promoţii LOCO

Persoanelor de peste 60 de ani care decid să îşi facă gratuit un card de fidelitate PROFI li se oferă în fiecare miercuri câte un alt produs cu o reducere de preţ substanţială, în timp ce în fiecare zi de marţi, în cadrul promoţiei “Card oferta”, deţinătorii de card PROFI, indiferent de vârstă, se pot bucura de anumite produse care, numai lor, le sunt vândute cu un preţ mult mai mic.

Ca de altfel în întreaga reţea, la LOCO se regăsesc şi 10 produse cu adaos comercial zero, produse de bază, cum ar fi făină, ulei, ouă, şi altele. PROFI le pune în vânzare la preţ de achiziţie, oferindu-le că pe o contribuţie socială pentru comunităţile în care activează.

Nu în ultimul rând, deschiderea unui magazin LOCO într-o localitate înseamnă că între 11 şi 15 persoane au un loc de muncă sigur, cu carte de muncă şi cu beneficiile legate de asigurările sociale şi de tot ce înseamnă o angajare legală. De altfel, la sfârşitul lui 2014, PROFI era al 15-lea mare angajator din România şi totodată cel mai mare angajator din vestul ţării. Astăzi, reţeaua natională se apropie de cifra de 8.000 de angajaţi, urcând rapid în topul angajatorilor.

Prin cele 324 de magazine care funcţionează în 154 de localităţi rurale şi urbane din toate judeţele ţării şi municipiul Bucureşti, PROFI este în prezent reţeaua cu cea mai mare extindere din România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,844 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » PROFI lansează oficial conceptul LOCO, magazinul destinat zonelor rurale

Spune-ți părerea

  1. […] PROFI lansează oficial conceptul LOCO, magazinul destinat zonelor rurale […]

    Răspunde
  2. […] 2015 a însemnat pentru PROFI şi lansarea noului format de magazin LOCO, magazinul destinat zonelor rurale. PROFI încheie anul cu 22 de magazine format […]

    Răspunde
  3. […] 2015 a însemnat pentru PROFI şi lansarea noului format de magazin LOCO, magazinul destinat zonelor rurale. PROFI încheie anul cu 22 de magazine format […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: