România: în topul țărilor cu cea mai mare creștere în vânzările de papetărie și rechizite

Potrivit unui studiu realizat de CBI MARKET SURVEY, România are una dintre cele mai mari creșteri in vânzarea de rechizite si papetarie, situându-se pe locul 18 în topul țărilor din Uniunea Europeană in acest domeniu. Cu toate acestea, România înregistrează încă printre cele mai mici vânzări de rechizite școlare la nivel european, spun cercetătorii, fenomen înregistrat și în celelalte țări est-europene.

BILLA România vine în întâmpinarea dorințelor clienților și a lansat deja catalogul cu produse de papetărie și rechizite școlare. Reprezentanții BILLA spun că deja au apărut clienți interesați de oferte și că vânzările la raionul de papetărie au crescut simțitor de la sfârșitul lunii august.

Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA România, apreciază că aceste creșteri vor continua și pe viitor. “Judecând după cifrele de vânzări înregistrate de magazinul nostru, se simte o cerere substanțial sporită. Clienții încep să caute tot mai multe produse de papetarie si rechizite de calitate, fiind interesati pe de o parte de pret, dar si de design sau de inovația pe care produsul o aduce. Am lansat deja un întreg catalog cu produse care îi ajută să se pregateasca pentru școală, toate la prețuri promoționale, valabil in perioada 30.08-18.09. Mulți dintre clienții noștri preferă pachetele care conțin produse din toate categoriile, de obicei de la același brand, iar in acest an am observat un interes deosebit pentru produsele personalizate, cu eroi de filme sau desene animate, care au foarte mare trecere la copii”.

În ceea ce privește consumatorii români, s-a constat cresterea nivelului de vânzări în perioada dinainte de începerea anului școlar, precum și tendința de fidelizare pentru un anumit brand. Alți factori luați în considerare de consumatorii români sunt prețul și designul.

Studiul a arătat și faptul că cel mai mare consum din categoria papetărie este generat de rechizitele școlare, deși numărul de elevi este într-o ușoară scădere. O mare parte a consumatorilor vizează produsele mai ieftine, iar această tendință se poate observa și la nivel european.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,373 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » România: în topul țărilor cu cea mai mare creștere în vânzările de papetărie și rechizite
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] citit azi un articol conform căruia România se află pe locul 18 în topul țărilor din Uniunea Europeană cu cea […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *