Vânzările cora din Săptămâna Mare au crescut cu 60% față de media săptămânală din 2014

coraCora România a anunţat ieri, 22 aprilie 2014, că vânzările din Săptămâna Mare a acestui an au crescut cu 60% faţă de media săptămânală din 2014, iar faţă de Săptămâna Mare a anului trecut, au crescut cu 25% în condiţiile deschiderii a două noi magazine în a doua jumătate a anului 2013.

Pentru 2013, cora România a avut vânzări în creștere cu 13,5 %, comparativ cu anul precedent, cifra de afaceri fiind de 408 milioane de Euro. cora a deschis 2 hipermarketuri – cora Brătianu din Constanţa şi cora Ploieşti – ajungând la un total de 12 magazine la sfârșitul anului 2013.

cora România are în prezent 12 magazine, atât în centre comerciale proprii, cât și în spații închiriate, dintre care 4 la București (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului și Sun Plaza) și 8 în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Vânzările cora din Săptămâna Mare au crescut cu 60% față de media săptămânală din 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: