Ce au cumpărat românii de Paște de la Penny Market

Masa de Paște este unul dintre cele mai importante evenimente din an pentru multe familii din România, astfel, în perioada Sărbătorilor Pascale vânzările de produse tradiționale au crescut cu peste 25%, conform unui studiu Penny Market.

Penny MarketCozonacii, ouăle, preparatele tradiționale din carne cu specific românesc și brânzeturile artizanale au fost în topul celor mai căutate produse de Paște.

Penny Market și-a întâmpinat clienții din toată țara cu o gama specială pentru Paște,  formată din produse tradiționale marcă proprie Hanul Boieresc.

Produsele Hanul Boieresc sunt realizate cu grijă, după rețete autentice, păstrând gustul de odinioară și provin de la producători locali din mai multe județe din România, precum Harghita, Mureș, Brașov, Neamț, Brașov și Alba, oferind gusturi unice de fiecare dată.

Marca proprie Hanul Boieresc cuprinde aperitive tradiționale românești crud-uscate, afumate la rece precum babicul (cu 45% carne de oaie, 45% carne de vită), ghiudemul (cu 45% carne de oaie, 45% carne de vită) și cârnații de Pleșcoi (cu 90% carne de oaie, 5% carne de vită), fără E-uri, fără conservanți și fără coloranți. De asemenea, nelipsite au fost și drobul de miel, toba, brânzeturile – cașcavalul împletit și afumat cu fum natural, din lapte de vacă pasteurizat, rulada de cașcaval cu urdă și mărar, precum și produse din pește de crescătorie din Județul Brașov.

“Pentru organizarea mesei de Paște, românii au fost foarte atenți la alimentele pe care le-au ales și nu au omis sub nici o formă din meniul pregătit, produsele cu specific românesc. În ultimii ani am observat o creștere semnificativă a preferințelor clienților noștri pentru produsele autohtone provenite de la producătorilor locali” a declarat Cristina Florescu, director de marketing al REWE Romania.

Printre cele mai vândute produse de Paște în lanțul de magazine Penny Market, au fost carnea proaspătă de miel, legumele de sezon, ouăle, cozonacul și vinul, cât și cașul dulce și cașcavalul împletit, cârnații de Pleșcoi, ghiudemul și produsele din pește.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, grupul REWE România deține 200 de magazine Penny Market la nivel național. În plus, 5 dintre magazinele XXL Mega Discount, deținute de REWE România, vor fi transformate în Penny Market în cursul anului 2017.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,504 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Ce au cumpărat românii de Paște de la Penny Market

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: