Competiția Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a 4-a ediție

Cel Mai Promițător Brand Românesc este un program pro-bono organizat de agenția de branding și design Seed Consultants. Programul reprezintă oportunitatea perfectă pentru brandurile românești de a participa la competiția în care pot fi descoperite adevăratul potențial și adevărata valoare a acestora.

Ce au brandurile de câștigat? Un program complet de consultanță și branding cu menirea de a scoate la iveală adevărata putere a brandului câștigător, de a-l face vizibil și de a-i exploata cele mai bune calități.

Laboratoarele Vorel, Ciserom și Librăriile Alexandria reprezintă câștigătorii edițiilor anterioare. În competiție se pot înscrie companii mici, medii și mari care au în componență un produs și vor să creeze experiențe, vor să-l aducă la stadiul de brand.

Inițiativa celor de la Seed Consultants prin programul Cel Mai Promițător Brand Românesc susține ideea de schimbare a viitorului. Companiile, brandurile, consumatorii, agențiile, toate trebuie să contribuie la un viitor mai bun și să aibă determinarea de a crește, de a se dezvolta, pentru că lumea din jurul nostru este într-o continuă schimbare și se dezvoltă pe zi ce trece.

Pentru cei care au curajul de a se gândi din timp la mișcarea următoare și de a face pași importanți pentru viitor, pot intra pe http://celmaipromitatorbrand.ro/aplica-acum/ pentru a se înscrie într-o competiție care poate oferi unui produs șansa de a deveni Cel Mai Promițător Brand Românesc.

Care sunt paşii de la înscrierea în competiţie şi până la dezvoltarea proiectului de branding:

Pas 1 | interval 7 martie – 7 aprilie 2013 Companiile si brandurile romanesti aplica la program prin trimiterea pe e-mail sau fax a formularului completat.

Pas 2 | interval 7 aprilie – 21 aprilie 2013 Au loc interviuri cu companiile participante.

Pas 3 | interval 21 aprilie – 24 aprilie 2013 Un juriu avizat format din specialisti in economie, market research, brand image analizeaza aplicatiile si desemneaza castigatorul programului.

Pas 4 | interval 24 aprilie – 30 aprilie 2013 Se anunta castigatorul.

Pas 5 | interval 1 martie – 31 iulie 2013 Seed dezvolta impreuna cu castigatorul proiectul de branding GRATUIT.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,240 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Competiția Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a 4-a ediție
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *