TNT Express, unul dintre marii integratori în domeniul serviciilor de curierat express și logistică la nivel global, lansează o nouă identitate de brand, care evidențiază resursele majore ale companiei: oamenii TNT și rețeaua sa rutieră europeană. Noul mesaj – The People Network – transmite faptul că oamenii de la TNT sunt mereu gata să pună „pe roate” o idee nouă.
Noul brand se lansează cu o campanie de promovare de amploare: în peste 20 de țări din Europa sunt disponibile oferte de testare gratuită a serviciului. Pe scurt, noii clienţi TNT pot testa serviciile expediind GRATUIT un transport de până la 100 de kg, în 24 de țări din Europa, folosind reţeaua rutieră TNT. Preluare comenzi pe tnt.com/livraregratuita.
În plus, materialele de advertising poziționează TNT ca pe un jucător puternic, dar uman și accesibil companiilor mici sau aflate la început de drum. TNT este alegerea naturală pentru acest tip de întreprinderi, pentru că demonstrează că un client nu este un cod de bare, iar abordarea sa este una personalizată, de fiecare dată.
Tex Gunning, CEO TNT: “Avem o strategie clară de a ne concentra asupra punctelor noastre forte: oamenii noștri, modul lor cald și dedicat de a servi clienții, precum și rețeaua noastră unică în lume. Clienții nu sunt coduri de bare, iar noi nu suntem roboți. Cu toții rezonăm cu lucrurile care sunt importante pentru partenerii nostri, iar un punct cheie este dezvoltarea afacerilor acestora. Amprenta personală și faptul că înțelegem de ceea ce au nevoie clienții ne face diferiți. Suntem The People Network.”
Noua identitate de brand TNT subliniază poziția și mentalitatea de jucător a companiei. Această investiție în brand reflectă obiectivul TNT de a oferi o experiență excelentă clienților și de a își pune în valoare rețeaua europeană.
Obiectivul TNT este dezvoltarea profitabilă, cu o productivitate sporită și eficiență optimă a rețelei. În lunile următoare, noi inițiative comerciale vor fi implementate pentru a câștiga și loializa partenerii din rândul companiilor mici și mijlocii.
Noul brand este lansat printr-o campanie de amploare, la scara întregului continent European incluzând oferte promoționale, concursuri cu premii, campanii de promovare, comunicări via social media. Toate aceste instrumente transmit mesajul că TNT investește în idea în care crede și anume că implicarea personală face diferența în logistică.
Dick van der Lecq, MD al agenției olandeze Etcetera/DDB, care a creat campania: “În trecut, clienții cumpărau produse sau branduri. În ziua de azi, clienții cumpără în mod conștient compania, în ansamblul ei, respectiv ADN-ul și oamenii din spatele brandului. Vorbind cu zeci de angajați TNT am realizat că modul cel mai potrivit de a reflecta atitudinea lor față de clienți îl reprezintă compania de transport umană. Clipul TNT care prezintă un “camion uman” ilustrează acest principiu. Modul de realizare al acestui clip, din a cărui distribuție fac parte angajați TNT, merită cu siguranță urmărit pe canalele social media.”
Spotul campaniei:
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: Sinteza săptămânii 13 - 17 octombrie