Pe 9 aprilie se lansează „MYSTERY SHOPPER” – Primul ghid Mystery Shopper din România

Pe data de 9 Aprilie 2014 orele 17 – 19.30, la Marshal Garden Hotel – Bucureşti, va avea loc lansarea de carte – “MYSTERY SHOPPER“ – Primul ghid “Mystery Shopper” din România, autor – Cosmina Voichiţa Meseşan. Intrarea este liberă.

coperta Ghid MysteryGhidul „Mystery Shopper” se adreseză acelor persoane care doresc să înveţe cât mai mult din tainele Mystery Shopping-ului şi să profeseze în acest domeniu, studenţilor de la facultăţile cu profil economic, dar şi agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional clienţilor pentru sporirea profitabilităţii lor pe piaţă.

Realitatea pieţei româneşti este încă departe de standardele internaţionale de calitate, confirmată şi de cele şapte studii de Mystery Shopping efectuate pe domenii precum: retail, bancar, medical sau horeca, care sporesc şi mai mult valoarea lucrării realizate de Cosmina Voichiţa Meseşan.

„Tainele activităţii de Mystery Shopping le-am descoperit acum mai bine de 7 ani, pe meleaguri îndepărtate, unde serviciul oferit clienţilor ajunge deseori la excelenţă, chiar acolo în “Oraşul Îngerilor”, Los Angeles. Absolvisem în ţară o universitate de renume cu profil economic, însă până la acea dată cărţile de cercetări de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind în 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pieţei şi lipsa interesului faţă de client al multor antreprenori şi angajaţi. Am crezut atunci cu tărie că pot să schimb ceva, că trebuie să împărtăşesc puţin din experienţa mea acumulată peste hotare pentru a îmbunătăţi serviciile şi a aduce clientul la adevărata lui valoare.” – relata în filele cărţii Cosmina Voichița Meseșan, General manager la VBS – Business Solutions.

“Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil – determinând îmbunatățirea continuă a calității – mai ales în cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu – Secretar General, Fundația Română pentru Promovarea Calității

“Calitatea de Mystery Shopper sau Client sub acoperire mi-a oferit posibilitatea de a lua masa gratuit la cele mai bune restaurante din oraș, de a dispune de mici gratuități la cumpărături, totul printr-o muncă ușoară și incitantă, în timpul liber. În plus, îmi aduc aportul la îmbunătățirea serviciilor oferite nouă, clienților.” Angela Lăpuște – Economist, mamă și Mystery Shopper

„Servicii excelente înseamnă clienți mulțumiți, iar clienți mulțumiți înseamnă profit mai mare. Investește în monitorizarea și îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite!” Recomandă Lorand Soares Szasz – Business coach, trainer, antreprenor și fondatorul Business Mastery – companiilor care vor să apeleze la serviciul de Mystery Shopping.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *