RTB House vorbește despre un concept inovator pentru folosirea rețelelor neurale în online

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de retargetare de vârf, introduce o abordare inovatoare pentru construcția arhitecturii rețelelor neurale.

RTB HouseCompania a creat o modalitate prin care poate fi îmbunătățit sistemul de funcționare al tehnologiilor care anticipează rata de conversie. Acest lucru are drept rezultate un ROI mai mare al campaniilor publicitare.

Noul concept va fi prezentat în cadrul evenimentului International Joint Conference on Neural Networks 2017, din Statele Unite ale Americii. Acesta se desfășoară la William A. Egan Civic and Convention Center in Anchorage, Alaska, pe 14-19 mai 2017 și este o premieră internațională care reunește cercetători și alți profesioniști în rețele neurale și domenii adiacente.

Este a treia conferință, după cea de-a 33-a Conferință Internațională pe Machine Learning (ICML 2016) din New York și a 31-a Conferință pe Inteligența Artificială (AAAI 2017) din San Francisco, unde rezultatele RTB House în domeniul inteligenței artificiale au fost prezentate.

Cum schimbă rețelele neurale campaniile publicitare

Rețelele neurale reprezintă un model de programare care permite unui computer să învețe din datele observaționale, similar creierului uman care învață din percepție. Rețelele neurale sunt unul dintre cele mai puternice instrumente când vine vorba de rezolvarea problemelor de clasificare digitală, utilizate foarte des în industrii ce folosesc recunoașterea video, a imaginii, discursului, limbajului, recunoașterea ADN-ului sau chiar sunt folosite pentru burse valutare sau prognoza meteo.

Din păcate pentru industria de marketing, o rețea neurală este limitată când vine vorba de a prezice valori continue, cum ar fi cifrele care reprezintă valoarea unei comenzi sau veniturile zilnice. RTB House a dezvoltat o metodă inovatoare care face posibile estimări mai precise și mai fiabile ale valorilor dorite. Această metodă poate fi folosită pentru a spori orice rețea neurală antrenată pentru rezolvarea sarcinilor de estimare a valorii.

Bartek Romański, Chief Technology Officer RTB House, remarcă: „Rețelele neurale (în special arhitecturile de tip deep learning) au devenit noile standarde pentru a folosi volumele uriașe de date din lumea digitală. Inteligența Artificială a schimbat pentru totdeauna modul în care abordăm advertisingul digital. Google și Facebook au antrenat rețele neurale inspirate de creierul uman pentru a reprezenta mai bine lumea reală și pentru a clasifica, grupa și transforma rezultatele în date. Astăzi, deep learning își găsește calea în utilizări în orice industrie, de la sănătate la e-commerce, mașini cu pilot automat și chiar artă. Suntem extrem de mândri să contribuim la dezvoltarea domeniul algoritmilor deep learning în publicitate”.

Konrad Żołna, Research Scientist la RTB House, explică modul în care funcționează modelul pentru a găsi valori optimizate în conversii: „Metoda noastră extinde faza de antrenament a modelului pentru valoarea conversiei cu obiective adiționale atent construite, făcând predicțiile modelului final mai robuste și mai precise. În practică, acest lucru înseamnă că algoritmii noștri de auto-învățare permit identificarea ultra-precisă a cumpărătorilor cu cea mai mare valoare potențială a coșului de cumpărături, ca apoi să afișeze un mesaj personalizat ce îi încurajează să finalizeze tranzacția.”

Tehnologia RTB House servește peste 1.000 de campanii pe piața globală

RTB House este una dintre puținele companii din lume care au dezvoltat și implementat tehnologii proprietare pentru achiziția de reclame în modelul RTB (real-time bidding; „licitare în timp real” – în română) – o soluție în care cumpărătorii participă în timp real la licitații ale spațiului publicitar.

Cu motorul propriu de cumpărare a spațiului publicitar, susținut de algoritmi deep learning, RTB House ajută publicitarii să multiplice vânzările pentru a-și atinge obiectivele pe termen scurt, mediu și lung. Fondată în 2012, RTB House servește peste 1.000 de campanii în mai mult de 40 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific și America Latină. Echipa este formată din peste 200 de profesioniști și este în continuă extindere.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,209 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » RTB House vorbește despre un concept inovator pentru folosirea rețelelor neurale în online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *