Mercadona anunță o creștere puternică pentru anul 2010

Divizia de supermarketuri Mercadona a anunţat o creştere puternică a profiturilor şi a vânzărilor pentru anul fiscal trecut, în ciuda a ceea ce a numit „un mediu de tranzacţionare advers.” Pentru anul 2010, profitul net a crescut cu 47% până la 398 milioane de euro, în timp ce vânzările au crescut cu 6,3% până la 16,5 miliarde de euro.

Compania a fost ajutată de deschiderea a 46 de magazine noi pe parcursul anului şi a declarat că va continua să se extindă, anunţându-şi planurile de a inaugura alte 60 de magazine în 2011. De asemenea, se previzionează că profitul va creşte la 425 milioane de euro, aşteptându-se ca vânzările să crească la 17,3 miliarde de euro în acest an. Mercadona a mai spus că va continua să se axeze pe preţ, urmărind diminuarea costurilor şi mai mult.

Un reprezentant al companiei a insistat că retailerul nu are planuri de a se lansa la nivel internaţional înainte de 2012, declarând că doreşte să-şi consolideze mai întâi poziţia.

Despre Mercadona

Este o companie de retail cu capital 100% spaniol aflată pe segmentul supermarketurilor. Deţine 1.311 supermarketuri, fiind prezentă în 46 de provincii din 15 Comunităţi Autonome, suprafaţa medie de vânzare a unui supermarket fiind cuprinsă între 1.300 şi 1.500 m², reprezentând 12,8% din cota pieţei de retail din Spania, contribuind totodată la dinamica mediilor comerciale în care este amplasată.

Peste 62.000 de persoane, fiecare cu un contract permanent, îşi construiesc cariere în cadrul companiei, fiecare având acelaşi obiectiv: să satisfacă alimentaţia zilnică, curăţenia, igiena şi îngrijirea animalelor de companie a mai mult de 4,3 milioane de gospodării care se aprovizionează de la Mercadona în fiecare zi.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *