Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 ianuarie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 8 – 12 ianuarie 2018.

Retail nielsenPREMIUM: Vă prezentăm o sinteză cu cele mai importante evenimente din 2017 în industria FMCG din România, piaţă care a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului, conform unui studiu realizat de GfK.

Credit foto: Shutterstock

Retail

Carrefour România închide din 15 ianuarie hipermarketul situat în centrul comercial Vitantis Shopping Center, având în vedere schimbarea mediului de piață și a preferințelor clienților din zona aferentă.

Mega Image a anunțat deschiderea a 11 magazine în a doua parte a lunii decembrie 2017, ajungând la o reţea națională de 596 de magazine.

Kaufland aniversează 50 de ani de existenţă şi ne oferă imagini cu primul magazin deschis de retailerul german. Kaufland a fost înființat acum 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați, ajungând astăzi la o rețea internațională de succes.

Procter&Gamble, PROFI și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de viață.

FMCG

Compania clujeană Managis Bio, importatorul de produse bio şi alimente pentru adulţi şi copii, de alimente dietetice bio fără aditivi şi de produse bio fără gluten, şi-a propus să dea un refresh acestei categorii cu ajutorul unui concept simplu şi eficient prin intermediul căruia aduce mai aproape produsul de consumatorii doritori de un stil de viaţă sănătos.

Grupul Angst a anunțat că a finalizat preluarea pachetului majoritar de acţiuni al fabricii de produse crud-uscate din Sinaia, deţinând astfel 88% din acţiunile SALSI SA.

Servicii

Mastercard salută adoptarea de către Guvern și publicarea, vineri, 5 ianuarie 2018, în Monitorul Oficial a normelor metodologice pentru aplicarea legii cash-back.

Analize

Potrivit rezultatelor Barometrului de opinie Keysfin, la care au răspuns peste 150 de oameni de afaceri din diverse domenii de activitate, de la comerţ, la servicii financiare, agricultură, energie, confecţii, IT etc., economia României va continua să crească în 2018, însă avansul se va tempera semnificativ față de cel înregistrat în 2017.

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna noiembrie 2017, față de luna noiembrie 2016, cu 11,4%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 10,9% în luna noiembrie 2017, faţă de noiembrie 2016, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,822 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 ianuarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: