Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 16 – 20 noiembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 16 – 20 noiembrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Kaufland România a anunțat că va oferi tuturor angajaților vouchere cadou în valoare totală de 1.000.000 euro.

Retailerul a fost desemnat Cea mai sustenabilă companie din România, datorită investițiilor majore în acest sens pe care le-a făcut în ultimii ani – în urma publicării rezultatelor singurului și celui mai complex studiu care analizează nivelul de implicare a companiilor în sustenabilitate și din punct de vedere al impactului economic, de mediu și social.

PENNY, parte a REWE România, și-a luat angajamentul ambițios ca, în următorii trei ani, 60% din sortiment să fie produs în România, ingredientul principal să fie fabricat în România, iar procesarea intermediară să fie și ea realizată local.

Lidl a continuat să sprijine producătorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone către magazinele Lidl  din Europa, în valoare de 59 milioane de euro, în 2019.

Grupul Tei, care cuprinde rețeaua Farmacia Tei și magazinele cu articole pentru copii Bebe Tei, a închiriat un spaţiu de aproximativ 10.000 metri pătrați în parcul industrial Metav, din nordul Bucureştiului, pentru amenajarea unui depozit semiautomat, tranzacție intermediată de firma de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

FMCG

Mondelēz International, Inc. a anunțat lansarea celui de-al doilea raport anual „State of Snacking™”, un studiu global privind evoluția rolului gustărilor în viața consumatorilor din întreaga lume.

Artesana International, producătorii lactatelor Artesana, din Tecuci, județul Galați, a anunțat demararea primei campanii de reînnoire a identității vizuale, de la înființarea brandului, în urmă cu 8 ani, printr-un proiect de consultanță internațională cofinanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

FrieslandCampina România le oferă amatorilor unui stil de viață sănătos două noi opțiuni pentru un mic-dejun savuros – iaurturi Napolact Bio cu granola, fie ele cu căpşuni şi zmeură sau cu seminţe şi miere.

Coca-Cola HBC România a fost desemnată, pentru al 5-lea an consecutiv, cea mai sustenabilă companie din România de către Romania CSR Index 2020, studiul care analizează performanța și nivelul de transparență privind sustenabilitatea corporativă în rândul companiilor din România.

Food Service

Cu ocazia Zilei Fast-Food-ului, LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, a atras atenția asupra comportamentului alimentar incorect, ce poate duce la acumularea kilogramelor în plus și impact negativ asupra sănătății pe termen lung.

E-commerce

Black Friday 2020, desfășurat pe data de 13 noiembrie 2020, s-a încheiat. Iată care sunt datele finale înregistrate pentru comercianții PayU, cel mai mare procesator de plăți online local, care au organizat ediția de anul acesta, comparativ cu datele realizate de aceștia în anul 2019.

EcoBioGreen

Cu o prezență de peste 60 de ani în industria producției de ambalaje, liderul regional în producția de ambalaje bio-based compostabile Prodplast a făcut un pas firesc în evoluția sa, adoptând o nouă identitate vizuală de companie, un nou model de business și un nou nume care să prezinte valorile companiei – Promateris.

Unilever a anunțat un nou obiectiv anual global de vânzări de 1 miliard de euro pentru produsele pe bază de plante, alternative pentru carne și lactate.

Producătorul cerealelor Nestlé pentru micul dejun, Cereal Partners Worldwide (CPW), s-a alăturat demersurilor globale cu ocazia Zilei Internaționale a Cerealelor Integrale, celebrată în data de 19 noiembrie, și a subliniat importanța acestora într-un sistem alimentar sănătos și sustenabil.

Servicii pentru retail

Smart ID Dynamics, lider recunoscut al industriei IT din România,  specialist în soluții pentru medii intensive de lucru și unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și echipamente pentru retail, a anunțat numirea lui Răzvan Drăgoi în poziția de Deputy General Manager.

SMART Lighting & Installations, unul dintre cei mai importanți constructori de spații comerciale din România, care acoperă, printre altele, proiectarea și construcția de instalații și iluminat ambiental, a finalizat un nou proiect pentru retailerul Douglas.

Analize

Saptămâna trecută, în perioada Black Friday, am desfășurat un studiu de caz legat de vânzările magazinelor online, care fac marketing afiliat, cu sprijinul companiei de tehnologie 2Performant, care operează cea mai mare platformă de marketing afiliat (publicitate plătită la cost pe vânzare) din România. 

Evenimente

GoTech World 2020: The New Reality, cel mai amplu eveniment de business din Europa Centrală și de Est, a anunțat cifrele oficiale ale ediției din acest an.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *