decembrie 2010: Cea de-a cincea ediţie Romania Retail Forum, eveniment organizat de Mediafax, a avut loc pe 7 decembrie 2010 şi a reunit producători, directori ai marilor reţele comerciale din România, lideri ai patronatelor din industria alimentară şi reprezentanţi ai Consiliului Concurenţei.
octombrie 2011: Revista retail-FMCG.ro este partener media la cel mai mare şi cel mai important eveniment dedicat retail-ului şi sectorului FMCG din România, Romania Retail Summit, eveniment ce s-a desfăşurat în zilele de 4 şi 5 octombrie 2011, la JW. Marriott Grand Hotel, Bucureşti.
februarie 2012: 2Parale a organizat pe 8-9 februarie 2012, la Timișoara, cea de-a doua ediție a ecomTIM, cel mai important eveniment regional din România dedicat industriei e-commerce și marketingului online.
aprilie 2012: Un nou eveniment Iepuraşul la Masca. A fost al doilea an în care revista retail-FMCG.ro este alături de evenimentul “Iepuraşul la Masca”, în calitate de partener media.
octombrie 2012: Pe 11 – 12 octombrie 2012 s-a desfășurat cea de-a doua ediție Promotions 360, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, singura conferință locală de marketing dedicata promoțiilor.
noiembrie 2012: Miercuri, 28 noiembrie 2012, a avut loc la Bucureşti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema “Management for Customer Service Excellence”. Organizat de Customer Service Excellence Club şi VBS – Business Solutions, evenimentul este dedicat companiilor şi departamentelor din cadrul organizaţiilor orientate către client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, customer care sau PR.
decembrie 2012: Pe 13 şi 14 decembrie a avut loc Romanian Youth Focus 2012, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesioniştilor din marketing şi comunicare din România.
februarie 2013: Miercuri, 27 februarie 2013, s-a desfăşurat prima ediţie a evenimentului Retail Revolution, organizat de către Revista BIZ şi Unlock Market Research. Revista retail-FMCG.ro a fost partener media al evenimentului.
aprilie 2013: Militari Shopping a aniversat 4 ani de la deschidere cu 4 zile pline de evenimente dedicate clienţilor centrului comercial, evenimente la care revista retail-FMCG.ro a fost partener media.
aprilie 2013: parteneriat Recolamp: Mesajul revistei retail-FMCG.ro este unul simplu şi se adresează tuturor lanţurilor de magazine din România care nu au o soluţie pentru colectarea selectivă a deşeurilor de surse de lumină: parteneriatul cu Asociatia Recolamp poate reprezenta soluţia la această problemă, parteneriat ce se poate realiza într-un mod facil şi fără costuri.
octombrie 2013: partener media Carnexpo. CARNEXPO 2013 este cel mai mare târg din sud-estul Europei specializat pe industria cărnii şi domeniile conexe acesteia.
Partener media permanent Business Days.