LONCOLOR, brandul românesc care și-a dorit și a știut să se racordeze emoțional la nevoile publicului său în această perioadă dificilă

LONCOLOR, brandul românesc aparținând Papillon Laboratoires Cosmetiques, cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea pentru păr, a fost unul dintre brandurile care în toată această perioadă dificilă a reușit să se racordeze emoțional la nevoile publicului său. Cum a reușit brandul acest lucru, care au fost principalele acțiuni ale companiei, în actualul context, care s-a schimbat profund, și ce lecții avem de învățat din această perioadă, am aflat de la Marius Niță – Director de Marketing și Vânzări Papillon Laboratoires Cosmetiques, într-un interviu pentru retail-FMCG.ro.LoncolorCel mai cunoscut și iubit dintre brandurile companiei Papillon Laboratoires Cosmetiques, cu o experiență de 27 de ani în domeniu, este LONCOLOR, brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr având în portofoliu game care adresează diferite nevoi ale consumatoarelor. LONCOLOR are cea mai mare cotă de piață în volum (conform raportului Nielsen martie – aprilie 2020) în categoria Coloranților de Păr.

Cum vedeți actuala situație din punct de vedere business?  

Desigur, criza provocată de COVID-19 nu ne-a ocolit nici pe noi…

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *